גאווה: 2 חיילים אשדודים נבחרו כמצטייני נשיא המדינה לשנת 2017

סמל אסנת שמשון וסמ"ר אקסל שטרית האשדודים הם מצטייני נשיא המדינה לשנת 2017 ויקבלו תעודת הוקרה מנשיא המדינה והרמטכ''ל ביום העצמאות.
גאווה: 2 חיילים אשדודים נבחרו כמצטייני נשיא המדינה לשנת 2017

בכל שנה ישנם 120 חיילים מצטיינים שמקבלים תעודות הוקרה מידי הנשיא והרמטכ"ל ביום העצמאות, בבית הנשיא. בשבועיים הקרובים הם יעברו חזרות בהר הרצל שבירושלים וישתתפו במגוון אירועים לכבוד יום העצמאות ויום הזיכרון, מפגשים עם בכירים ועוד.

מהעיר אשדוד ישנם שני מצטיינים לשנת 2017:

סמל אסנת שמשון, לוחמת ברדלס – אסנת גדלה בבית חרדי, בתיכון החליטה לעבור ללמוד במקיף ב' אשדוד אך לא סיימה בגרות מלאה. אחיה, חלם להיות לוחם אך לא עשה זאת בעקבות פרופיל רפואי נמוך וכעת מרגיש כי הוא מגשים את חלומו דרכה, במיוחד לאור העובדה שבקרוב תצא לקורס מ"כים. אסנת התגייסה בדצמבר 2015, היא מספרת כי הטירונות הייתה קשה אבל זכורה לה כחוויה.

המצטיינת אסנת שמשון.

סמ"ר אקסל שטרית, לוחם בצנחנים  אקסל נולד בצרפת וזאת לאחר שהוריו נפגשו בארץ ועברו לצרפת. אביו של אקסל, ג'ק, נולד במרוקו ועלה לארץ בשנת 1964, למד עברית בקיבוץ ולאחר מכן שירת בצנחנים ולחם במלחמת "ששת הימים". אמו, ג'וסלין, נולדה באלג'יריה. אקסל החליט לעלות לישראל באוגוסט 2013 על מנת לשרת בצה"ל, הוא למד במשך חצי שנה בקיבוץ "נען" ובנובמבר שנת 2014 התגייס לצנחנים. "גדלתי עם כל הסיפורים של המשפחה, שכולם בתגייסו וחתמו קבע ולכן החלטתי להתגייס לצה"ל. רציתי להיות כמו אבא, בצנחנים" הוא מספר.
אקסל רצה לתרום בשירות משמעותי לאחר שעזב את חייו בצרפת ומציין כי "מההתחלה חתמתי שלוש שנים וגם נלחמתי על זה, כי הייתי לוחם בצבא הצרפתי במשך ארבע שנים" .
"אני רואה את התואר כהצטיינות גדודית יותר מאשר הצטיינות אישית כי מבחינתי כל החברים והמפקדים שחניכו ולימדו אותי איך להיות חייל טוב הביאו את ההצטיינות".

המצטיין אקסל שטרית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך