האשדודים המכוערים: היכו פקח שהעיר להם כי עשו מנגל ליד אנדרטה

חגיגות המימונה של משפחה אשדודית אחת קיבלו תפנית מכוערת. בני המשפחה עשו "על האש" באזור אסור, על יד אנדרטה לזכר נספי ספינת המעפילים "מפקורה"' פקח עירוני שהגיע למקום וביקש מהם בצורה יפה לפנות את המקום ולהזיז את הרכבים שחנו על הדשא, הותקף על ידי שבעה מהם
האשדודים המכוערים: היכו פקח שהעיר להם כי עשו מנגל ליד אנדרטה

ביום שלישי לקראת ערב, קיבל הפקח העירוני א' (64) קריאה מהמנהל שלו, שיש חבר'ה שעושים "על האש" ליד האנדרטה לזכר חללי ספינת המעפילים "מפקורה". זה היה בסביבות שש בערב. א' עבד במשמרת עם פקח נוסף. הפקחים, שבדרך כלל מגיעים בזוגות, התפצלו הפעם מאחר שהשותף ירד מהרכב על מנת לטפל בתלונה אחרת. א' הגיע אל המשפחה וביקש מהם בצורה יפה להזיז את המנגל. תסכימו שלא רק שזהו מעשה לא מכובד אלא גם אסור על פי תקנות העירייה והשלטים במקום.

"כשאבא שלי הגיע להעיר להם, הם כבר היו שיכורים ברמות מטורפות", מספר בנו, "זו הייתה משפחה עם נשים, ילדים, הורים מבוגרים וגם הילדים שלהם היו מבוגרים. אחרי שאבא שלי ביקש יפה שיזוזו וגם יזיו את הרכבים שלהם שחנו על הדשא, הם אמרו לו 'לך מפה לפני שנ**** אותך'. ברגע שאבא שלי נכנס לרכב של הפיקוח העירוני כדי להביא מצלמה ולתעד את הרכבים שלהם, קפצו עליו שבעה גברים והתחילו לתקוף אותו. גם אחרי שהוא נפל ונשכב, הם המשיכו לבעוט בו ולהכות אותו".

תוך כדי מעשה האלימות, הזדרזו שאר בני המשפחה להיכנס לרכבים, לנטוש את המקום ולהשאיר את השולחן וכסאות הפלסטיק, אשר שימשו אותם. אחד מהמכים אמר לפקח: "קום ולך או שניקח לך גם את הנשמה".

היו עדי ראייה למעשה התקיפה?
"אנשים שעברו במקום לא התעכבו, אבל היו עדי ראייה, אנשים שיצאו מהמרפסות, והיה בחור שטייל עם כלב ואמר שהוא מוכן לבוא ולהעיד, ואנחנו מחפשים אותו. במקרה עבר שם שוטר והזמין אמבולנס, ופקח שעבר במקרה וראה ניידת של פיקוח עירוני הגיע והקפיץ את כל המחלקה".

א' פונה לבית חולים "ברזילי", ושהה שם כל הלילה. הוא שוחרר לביתו כשהוא סובל מחבלות יבשות בכל גופו. "אבא שלי בן 64, והם צעירים ממנו", אומר הבן, "ולא רק זה, אלא שהם היו שבעה שקפצו עליו., הוא לא הצליח לעמוד על הרגליים, האחים שלי ואני הרמנו אותו על הידיים".

משפחת הפקח הגיע אל המשטרה והגישה תלונה. "אבא שלי מכיר את אחד התוקפים, ואנחנו נכנסנו לפייסבוק וראינו לפי השם שלו את שאר התוקפים. יש שם אפילו תמונות שרואים את אותו השולחן שנשאר. הוא יידע לזהות אותם אחד אחד".

המשטרה יצרה איתכם קשר?
"נכון לעכשיו, בוקר יום רביעי, הם אמרו שעצרו לחקירה אחד מהם. גם מנכ"ל העירייה אמר לנו, שהם ילכו עם זה עד הסוף. זה אירוע חמור ביותר".

דובר המשטרה מסר כי בעקבות תלונתו של הפקח נפתחה חקירה במסגרתה עוכב אחד החשודים (יליד 59') לאחר חקירה שלאחריה שוחרר בתנאים מגבילים. חקירת המקרה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך