ניר קלינגר לא יהיה על הקווים במשחק של הפועל חיפה מול מ.ס

ניר קלינגר, מאמנה של הפועל חיפה ובעבר מאמנה של מ.ס אשדוד, לא יעמוד על הקווים במשחק בשבת (18.00, סמי עופר), בגלל מות אמו. מאיר בן מרגי עוזרו יחליפו. גדי קינדה חזר לאימונים ויהיה בסגל, המלא שעומד לרשות המאמן רן בן שמעון.

ניר קלינגר, מאמנה של הפועל חיפה ומי שאימן את מ.ס אשדוד בעונת הירידה, לא ינהל את המשחק של קבוצתו מול מ.ס אשדוד, ביום שבת (18.00, סמי עופר), בגלל מות אמו. בהפועל חיפה כבר הודיעו כי מאיר בן מרגי, עוזרו יחליפו.

בהודעת הפועל חיפה נכתב: "הפועל חיפה משתתפת בצערו של מאמן הקבוצה ניר קלינגר אחרי שאמו יעל הלכה לעולמה. כמו כן יעלו השחקנים למשחק הקרוב נגד אשדוד עם סרטים שחורים על החולצות".

בחיפה ובאשדוד יודעיםפ כי הקבוצה שתנצח במשחק זה תישאר מעשית וכנראה רשמית עוד עונה בליגת העל. להפועל חיפה 32 נקודות, לאשדוד 31. אגב אשדוד לא ניצחה עד כה בפלייאוף התחתון וסיימה בשלושה משחיקם בתיקו.

באשדוד יעמדו לרשות המאמן רן בן שמעון סגל מלא. גדי קינדה שחזר מהשעיה לאימונים, יעמוד גם הוא לרשות המאמן ולא ברור עדיין אם יפתח בהרכב. די ברור שבן שמעון יפתח עם 3 הבלמים והשאלה היחידה היא האם יחליט לשחק עם חלוץ אחד או שניים. כמו שזה נראה רוב הסיכויים שא יהיו שינויים גדולים מההרכב ששיחק מול קרית-שמונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך