מצטיין המחזור צ'ייס סיימון

צ'ייס סיימון ממשיך להצטיין. שחקנה של מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה כיכב ברוממה עם 22 נקודות ושש שלשות ונבחרת על ידי מנהלת ליגת העל בכדורסל, לשחקן המחזור ה-27.
צייס סיימון

מנהלת ליגת העל, בחרה את צייס סיימון, שח'קנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה לשחקן המחזור ה-27. סיימון הצטיין בניצחון אשדוד על מכבי חיפה, ברוממה, 77:82.

כבר הרבה זמן שצ'ייס סיימון נמצא בכושר נהדר, אבל בשבועות האחרונים הוא מתעלה על עצמו בכל משחק מחדש. הסקורר של מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה הוביל אותה בשבוע שעבר לניצחונה השישי בשמונת המחזורים האחרונים בעוד תצוגה גדולה מול מכבי  חיפה, ונבחר לשחקן המצטיין של המחזור ה-27 בליגת ווינר סל.

סיימון סיים כהרגלו כקלע המוביל של "הדולפינים" עם 22 נקודות ב-26 דקות בלבד, כשהוא מדייק ב-6 מ-8 מעבר לקשת. הוא הוסיף 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בדרך למדד 24, כאשר גם בפלוס-מינוס הוא מדורג ראשון בשורות הקבוצה עם 10+, בדיוק כמו לג'ייק כהן וג'קי קארמייקל, חבריו לקו הקדמי של אשדוד.

סיימון שהגיע לאשדוד ממנרסה ירד מ-20 נקודות רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים והפך לאחד הסקוררים המובילים בליגה. על הדרך הוא שיפר מאוד את הקליעה מבחוץ שהייתה עקב האכילס שלו בתחילת העונה, כאשר קלע 13 מ-17 זריקותיו האחרונות מעבר מקשת. החבורה של מאיר טפירו הבטיחה באופן רשמי וסופי את הישארותה, וכעת היא יכולה להתרכז במאבקי העלייה לפלייאוף – לא מעט בזכות סיימון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך