ההיסטוריה תחכה

הפסד אכזרי בשנייה האחרונה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, מול מכבי ראשל"צ. אשדוד למרות משחק הירואי שלה, שהובילה מול ראשל"צ החזקה בחלק מהמשחק, ירדה מנוצחת 24:25. היא תפגוש את ראשל"צ למשחק מכריע ביום שלישי, בחוץ ותנסה לעשות שם היסטוריה ולעלות לחצי הגמר יד. בכל מקרה שחקני אשדוד ראויים לכבוד. וובה זייקמן המאמן שיחק כמחליף בשער לאחר 12!! שנים ללא פעילות.
ההיסטוריה תחכה

יודעים מה? אנחנו סולחים לכם על העונה הבינונית הזאת. הכבוד שהקבוצה מביאה במשחקי הפלייאוף העליון לעיר, שווים את הכל. כן, כן אנחנו מדברים על קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, אשר אומנם נוצחה במשחק מספר 2, 24:25, על ידי מכבי ראשל"צ החזקה, השעלתה לפלייאוף מהמקום השני. בשער אכזרי בשניית הסיום, אבל הדרך בה היא נוצחה, ראוהי לכבוד. תיקו היה משקף לא פחות את המשחק ואפילו אשדוד יכולה הייתה גם לצד בצד המנצח.

מה שהפסיד לקבוצה את המשחק היה ללא ספק איבודי הכדורי הרבים. אבל השיא היה כשהקבוצה כבר הובילה 23:24, עבירת תוקף מיותרת וחסרת ניסיון גרמה להעברת הכדור  לראשל"צ שהצליחה לכבוש להשוות ובשנית הסיום אפילו לאבד את המשחק. אין דבר כזה הפסד ,טוב", אבל אם כבר להפסיד, אז בצורה ההרואית הזו של שחקני אשדוד. הסיפור עדיין לא נגמר. המשחק השלישי הוא ביום שלישי ובו אשדוד עוד יכולה לעשות היסטוריה ולראשונה תולדותיה לעלות למשחקי 1-4, משחקי חצי הגמר יד. ההיסטוריה כרגע מחכה.

הגיע לעודד. הקהל של אשדוד (צילום: משה דהן)

אבל אי אפשר היה להתעלם מאירוע "היסטורי" אחר שאירע במשחק. המאמן וובה זייקמן בן ה-47…נכנס לשער כמחליף לאחר 12 שנים  (נרשם כשוער שני בגלל פציעתו של אפיק לוי) כמעט ללא פעילות…ועוד עצר 2 פנדלים. מדהים. זייקמן: "לא התחממתי לפני כי אני לא רוצה להלחיץ את השוער שלי אני מתחמם בחדר ההלבשה". זייקמן היה שוער בעברו בעל עבר מפואר בליגה ובנבחרת ישראל. הפעם האחרונה ששיחק היה לכמה דקות  ב-2014 במשחק מול רמה"ש

המשחק היה צמוד מאוד לכל אורך הזמן כאשר מחצית ראשונה הסתיימה בשיוויו 15.המחצית השנייה נפתחה בצורה טובה עבור הפועל מאשדוד שעלו נחושים לפרקט לסיים את הסדרה היום ויתרון של שלושה שערים, 10 דקות לסיום נראה מבטיח. אבל אשדוד עם שתי טעויות בסיום ושער של ראשון בשנייה באחרונה, הכריעו כאמור את משחק מספר 2 לטובת הצהובים ויום שלישי תיקבע העולה לחצי הגמר.

בר מסורי הצטיין עם 9 שערים, טיאומר דודר עם 5 שערים,קריבוקאפיץ ועמרי קושמרו עם 3 שערים כ״א,מיכאל גרברניק עם 2 שערים, אדיר כהן ודדי פרץ עם שער אחד כ״א הבקיעו לזכות אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך