הכדוריד משחק אחד מהיסטוריה

יום שישי (16.00, מקיף ט'), יכולה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לעשות היסטוריה. ניצחון על מכבי ראשל"צ ואשדוד תעלה לסדרת חצי הגמר יד ותאבק על המקומות 1-4 לראשונה בתולדותיה. תהיו שם.
הכדוריד משחק אחד מהיסטוריה

אתם חייבם להיות חלק מההיסטוריה. אם היא כמובן תתרחש. אבל מבחינת קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, היא רחוקה משחק אחד מלעשות היסטוריה, לראשונה  בתולדותיה ולעלות לחצי הגמר  יד, או במילים אחרות להיאבק על מקומות 1-4, דבר שלא הצליחה להשיג עד כה.

בדרך היא צריכה לעשות עוד דבר אחד "קטן" ולנצח ביום שישי (16.00, מקיף ט') את מכבי ראשל"צ, שסיימה את הליגה במקום השני. אשדוד הפתיעה כשניצחה במשחק הראשון בחוץ את ראשל"צ ועתה היא תלויה בעצמה. ניצחון והיא תעשה את הבלתי יאמן. הפסד, יגרור משחק נוסף, הפעם בראשל"צ.

בקבוצה עצמה יודעים בדיוק כמה המשחק הזה חשוב. בדף הפייסבוק  שלה נכתב: "יום שישי זה קורה!! משחק על עונה שלמה, משחק שיכול להיכנס להיסטוריה של המועדון, 60 דקות מפרידות בין האדומים לחצי גמר פלייאוף ליגת ווינר!! לא צריך להזכיר ולהבהיר כמה אתם חשובים, רק אתכם אוהדים אדומים נוכל לעשות את זה!!בואו לשחזר את ההצלחה גם במשחק מספר 2. יום שישי , שעה 16:00 היכל הספורט מקיף ט׳ אין תירוצים ואין חיסורים חייבים אתכם איתנו!!!"

צודקים אין תירוצים. נראה אתכם שם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך