אחד הצמתים המסוכנים באשדוד ירומזר בקרוב

אחד הצמתים בו התרחשו תאונות רבות באשדוד ירומזר בעידודו של חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התחבורה שהוכיח זאת לועדה המאשרת ע"י סקרים ובדיקות, במקום עוברים מאות ילדים מדי יום
אחד הצמתים המסוכנים באשדוד ירומזר בקרוב

תאונות רבות ידע הצומת המסוכן בפינת הרחובות יצחק הנשיא והרב לווין, חלקן אף קשים ביותר. וכעת, הצומת שמחבר בין הרובעים ו' – ז' – ג' ירומזר על ידי עיריית אשדוד בתקווה להפחית את הסכנה הכרוכה במקום. בסמוך מאוד לצומת ישנן מספר בתי ספר, ובמשך היום עוברים שם מאות ילדים, שמסכנים את חייהם כאשר לא פעם אחת נפגע במקום ילד שחצה את הכביש.

הצומת בנויה בצורת טי לבאים מרחוב אלטלנה לרחוב הרב לווין, שם נעשה לאחרונה מעבר חציה נוסף, לאחר שרבים היו מדלגים מעל המחיצות שהיו בין הכבישים והיו יוצרים סכנה ממשית במקום. את העבודות להנחת רמזור במקום יזם חבר מועצת העיר מטעם 'אגודת ישראל' יעקב טסלר והממונה על תיק התחבורה בעירייה, זאת בעידודו של ראש העיר.

ע"פ הנתונים שהביא חבר מועצת העיר טסלר לועדה המאשרת, רמזור במקום יפחית את כמות התאונות משמעותית, מה גם שכיום שוטרי תנועה רבים אוהבים את הצומת הזה, ומדי יום אורבים במקום לנהגים רבים, דבר שככל הנראה יסתיים עם הצבתו של רמזור חדש במקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך