בשורה משמחת: בניית פארק ההייטק באשדוד סוף סוף יוצאת לדרך

מהנדס העיר בבשורה משמחת, לאחר עיכובים רבים הטרקטורים יעלו בקיץ הקרוב על השטח המיועד בחולות אשדוד וסוף סוף פארק ההייטק המיועד יוצא לדרך
בשורה משמחת: בניית פארק ההייטק באשדוד סוף סוף יוצאת לדרך

בישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה בבניין העירייה התבשר כתב אתר 'אשדוד אונליין' בבשורה משמחת עבור תושבי העיר אשדוד, מהנדס העיר דורון חזן אמר לו כי לאחר עיכובים רבים בעוד חודשיים עד שלושה יעלו הטרקטורים על הקרקע הסמוכה לקניון הביג פאשן המכונה 'חולות אשדוד' ויחלו בשלבים הראשונים של בניית פארק ההייטק של העיר אשדוד.

ע"פ התכנון פארק ההייטק עתיד לספק לאשדוד עוד כ 5000 מקומות עבודה חדשים, והוא יכלול בתוכו אכלוס 10,000 מ"ר של פארק תעשיות ההייטק בעד הלום, בעירייה מדברים על שתי חברות בינלאומיות גדולות שעתידות להגיע אל העיר ולגייס עובדים לשורותיהן מאשדוד והסביבה.

אם כן, בעוד כחודשיים יעלו הטרקטורים על השטח החולי הצמוד לתחנת הרכבת ויישרו אותו במטרה לבנות את המבנה הראשון (14 אלף מ"ר) בפארק התעשייה עתירת הידע, מתוך שטח כולל של 150 דונם. ברובע המיוחד הצמוד לבית החולים אסותא שיפתח עד אז, ולבניין האקדמיה שעתיד להבנות בהמשך.

בתמונה הראשית: הדמיית פארק ההיטק המתוכנן בעיר (הדמיה: גוטמן אסף אדריכלים).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך