לא התנדבתם בקהילה? לא תקבלו תעודת בגרות

תלמידי כיתה י''ב? אם עדיין לא סיימתם את 180 שעות ההתנדבות שלכם לקהילה, לא תקבלו את תעודת הבגרות גם אם כבר עברתם בהצלחה את כל המבחנים.
סטודנטית

רגע לפני סוף שנת הלימודים, מודיעים במשרד החינוך כי תלמידי כיתה י"ב אשר לא סיימו את מכסת 180 השעות שלהם בפעילות חברתית – לא יקבלו את תעודת הבגרות, גם אם עברו את כל המבחנים בהצלחה.

לפני כשלוש שנים החל משרד החינוך להחדיר לבתי הספר את הפעילות החברתית כחלק מהפעילות הבית ספרית, אך זוהי השנה הראשונה בה פעילות זו הופכת לתנאי הכרחי לקבלת תעודת הבגרות הנכספת.

נתוני משרד החינוך מראים כי 95 אלף תלמידי י"ב מכל רחבי הארץ צפויים לסיים בקרוב את שעותיהם לקהילה, אך 13 אלף עדיין רחוקים מכך וצפויים לבצע פעילות מרוכזת בחופשת הקיץ על מנת לקבל את האישור הסופי לסיום חוב לימודיהם.

את 180 השעות של ההתנדבות בקהילה אמורים התלמידים לסיים על פני 3 שנים, מכיתה י' – י"ב, מתוך מטרה לתת ערך מוסף ללימודים בבית הספר ולסייע בהתפתחותם האישית בתחומים שונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך