הישג חסר תקדים לשחקן האשדודי עומר חזן

אחרי שכיכב בשבוע האופנה הישראלי, ממשיך עומר חזן לטפס וקוטף את המקום ה-14 ברשימת האנשים האינטרקאטיבים ביותר באינסטגרם הישראלי לחודש מרץ.

הדוגמן והשחקן האשדודי עומר חזן, אשר התראיין אצלנו לפני כארבעה חודשים על סיפור ההצלחה, ממשיך לשבור שיאים ארציים. הוא רק בן 17 וכבר הספיק לשחק בסרטים וסדרות, להיות הפרזנטור של חברות אופנה מובילות ולדגמן בשבוע האופנה הישראלי.

מלבד ההצלחה הגדולה שלו בעולם האמיתי, הוא מתקדם במהירות שיא גם בעולם הוירטואלי ברשתות החברתיות. נכון לכתיבת שורות אלה מונה חשבון האינסטגרם שלו 72,600 עוקבים ועולה בקצב מהיר ביותר.

בסיכום שנערך לחודש מרץ ע"י חברת SpyTheNet, נמצא שחזן הצעיר ממוקם במקום ה-14 הארצי ברשימת האנשים האינטראקטיביים ביותר באינסטגרם בארץ. עפ"י נתונים של תגובות ולייקים מהגולשים, מספר עוקבים חדשים ואינטראקציה, כשהוא ממוקם לפני שלומית מלכה, אייל גולן ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי.

את המקום הראשון אגב, קטפה אשדודית צעירה אחרת, אנה זק שממשיכה אף היא לשבור שיאים ברשת ומחוצה לה. כבוד!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך