מכבי אשדוד/באר טוביה תרצה להמשיך את החוזה עם מאיר טפירו

במכבי אשדוד/באר טוביה, רוצים פלייאוף עליון, אבל גם חושבים על העונה הבאה. אשדוד תפעיל כנראה את האופציה על טפירו לעונה נוספת. ייעשה ניסיון להשאיר את הזרים. אלטיט וטישמן צפויים להמשיך. היתר לא בטוח.
טפירו
התחיל מסע. טפירו (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, אומנם אומרים באופן רשמי כי לא מדברים על העונה הבאה, אבל בהחלט חושבים עליה. אומנם יש עוד את הפלייאוף העליון שהוא בר השגה, אבל בכל זאת מבינים שלאחר שנקבע כי העונה כבר לא ירדו לליגת המשנה, צריך לחשוב גם על העתיד.

נתחיל במאמן. לגבי המאמן מאיר טפירו, הרי שלאשדוד אופציה לעונה נוספת עליו. האופציה היא של אשדוד, אבל בעקבות היכולת המצוינת של הקבוצה לאחרונה, יש רצון להמשיך איתו. כמובן שתלוי בהסכם הכספי עם המאמן, אבל הסיכויים שימשיך עלה קווים, גבוהים מאוד. כמובן שירצו להשאיר גם את יונתן אלון, עוזר המאמן של טפירו.

לגבי השחקנים, הרי שיש ניסיון להשאיר את הזרים. פרסטון נאולס הפצוע, ימשיך כי בכל מקרה לקבוצה אופציה עליו. לגבי היתר, יש סיכוי טוב שקווין דילארד יישאר, כי זה אולי המקום הראשון שהוא מסתדר בו עם המאמן (החליף 9 קבוצות ב-3 שנים). גם ג'קי קארמייקל עשוי להישאר כמובן בכפוף להסכם כספי. לגבי מריו ליטל, עוד מוקדם להחליט, כי הוא רק מספר משחקים.

נואלס (מימין) וסיימון. אחד יישאר אחד יעזוב? (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

הבעיה הגדולה היא צ'ייס סיימון. בקבוצה מבינים שיהיה קשה להשאירו כי הוא ביכולת טובה ויהיו קבוצות בארץ ובאריופה שיירצו אותו. אבל אם זה תלוי בקבוצה, הוא יישאר. לקבוצה לקח זמן לייצב את הזרים ולכן לא יוותרו בקלות עליהם וייצאו לעוד מסע רכש של  זרים שלא יודעים את יכולתם. ראה מקרה דניאל יואנג ואד דניאל.

לגבי הישראלים. ברור שאדם אריאל יחזור להפועל ירושלים שהשאילה אותו לאשדוד ואולי שם יקבל עכשיו יותר דקות משחק. יפתח זיו שקיבל במה בקבוצה גם הוא יהיה מחוזר, אצל לא מעט קבוצתו, אפילו כמו הרצליה או חיפה, בהן שיחק ועזב. אבל באשדוד ירצו לראות את שניהם ממשיכים. בן אלטיט ונמרוד טישמן צפויים להישאר.

מאיר קיקוז. "אחרי החג נכלכל את צעדינו לעונה הבאה"

הנעלם הגדולה הוא ג'ייק כהן. באשדוד ירצו מאוד מאוד להשאיר את כהן. זה תלוי רק בו, כי הוא התעקש לא להכניס סעיף של עונה נוספת בקבוצה. ברור שיש קבוצות כמו כמבי ת"א והפועל ירושלים, בהן שיחק, שירצו אותו. יהיה קשה לאשדוד להתמודד עם הכסף הגדול. אבל מעמד ודקות כמו שהוא מקבל באשדוד, הוא לא יקבל בשום קבוצה. גם הוא יודע את זה.

היו"ר מאיר קיקוז: " אחרי החג נכלכל צעדנו במסגרת התקציב לשנה הבאה .אני מאחל בהזדמנות זו חג שמח לכל תושבי אשדוד, אני גאה בשחקנים ובצוות על המשחק מול הפועל ירושלים, אשדוד הראתה נחישות וספורטיביות במיטבה"

לא הסכים מראש לחוזה לעוד עונה. ג'ייק כהן (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך