איבדו במו ידיהן. הפסד במשחק מספר 2 למכבי בן אשדוד

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, איבדה את יתרון הביתיות, לאחר הפסד בייתי למכבי רמתן חן 56:51, במשחק מספר 2 בסדרת הגמר סל. התוצאה היא 1:1 ומשחק מספר שלוש ייערך ביום חמישי (19.00, זיסמן).
קליעה לסל

שירה העליון מאמנת מכבי רמת חן נכנסה לחדר ודמעה.

הייתה לה סיבה. היא הורחקה בדיוק וקבוצתה כבר איבדה יתרון של 14 נקודות ופיגרה 49:53, למכבי בן אוצר השקעות אשדוד במשחק מספר 2 של סדרת הגמר. הכל נראה לרעתה של רמת חן ולכיוון ניצחון של אשדוד. אבל שחקניות אשדוד קלעו עד לסיום 3 נקודות מול 12 של רמת חן, בחמש הדקות האחרונות של המשחק ורמת חן ניצחה 61:56, קבעה 1:1 והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות.

כן, במו ידיהן הפסידו בנות כמבי בן אשדוד את המשחק הזה. נכון, השיפוט היה חלש ואפשר לשחקניות רמת חן לשחק פיזית חזק. אבל המשחק היה כבר בידיים של אשדוד ואם הן הפסידו, אז זה רק בגללן. במשחק שבו קטיה לויצקי קולעת נקודה אחת בלבד! ואריקה וויילר 3, אז זה אומר הכל.

אשדוד פיגרה במחצית 39:25. זה נראה רע מבחינתה. אבל היא לא ויתרה, חתכה את הפער עד שהגיעה למצב של 49:53, 5 דקות לסיום. אבל אז הן לא הצליחו לפגוע כמעט ב-4 דקות שלמות וזה עלה להן בסופו של דבר במשחק.

ביום חמישי (19.00), תצא אשדוד ל"אולם זיסמן" (19.00). עכשיו אשדוד חייבת לנצח שם בכדי להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות. אשדוד חייבת לנצח משחק אחד לפחות נוסף ברמת חן, אם היא רוצה להמשיך להיקרא מכבי בן אוצר השקעות אשדוד – אלופת המדינה.

קלעו לאשדוד:  הייז 19, דורון  16, ג'קסון 10, שפיר 7, ווילר 3, לויצקי 1.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך