בראשון רוצים במכבי בן אשדוד ניצחון שני

ביום ראשון (18.30, "היכל הקרייה") תרצה מכבי בן אוצר השקעות אשדוד לנצח בבית את רמת חן ולעלות ל-0:2 בסדרת הגמר סל, לאחר ניצחון ראשון בחוץ על רמת חן 69:53.
בשיא המשחק

במכבי בן אוצר השקעות יודעים, ניצחון ביום ראשון (18.30, "היכל הקרייה") על מכבי רמת-חן, יביא אותה למרחק משחק אחד מתואר אליפות המדינה.

אשדוד ניצחה במשחק הראשון בחוץ את רמת חן 69:53, במשחק הראשון בסדרת הגמר סל והעבירה את יתרון הביתיות לאשדוד. עכשיו ניצחון במשחק מספר 2, יעלה אותה ליתרון 0:2 בסדרה ועוד משחק אחד יספיק לה.

אבל זה כאמור אם תנצח. רמת חן יודעת שהיא חייבת לנצח את אשדוד בבית, גם בכדי להחזיר לעצמה את הביתיות וגם לנצח בסדרה כולה, הטובה מ-5. מצד שני אין תשובה ברמת חן לטיפאני ג'קסון וטיפאני הייז, הבולטות במשחק הראשון בין השתיים.

באשדוד יודעים כי הקהל שלה הוא השחקן השישי במשחק הזה ועושים כבוד ליריבה. באתר הקבוצה הרשמי נכתב: "אשדודים, מה תגידו על הקבוצה שלכם???
ערב פנומנלי של קבוצה אחת עם אופי, כשרון, מלא רצון ואוהדים שכיף לשחק בשבילם. אחרי הכל, בסופו של יום, אנחנו ב0:1 בלבד והסדרה עוד ארוכה.. ובדיוק בגלל הסיבה הזאת אתם פשוט לא יכולים לפספס את המשחק השני – יום ראשון באשדוד!! 18:20 בהיכל הקריה. רוצים לשחזר את האנרגיות של הערב בפרקט וביציעים וזה לא יהיה פשוט. יום ראשון כולנו בהיכל הקריה!!!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך