ניצחון גדול לנוער מ.ס על מכבי ת"א

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, עם מאמנה החדש, זורי ברמכר, שנאבקת על מקומה בליגת העל, השיגה ניצחון ענק 1:2, על מכבי ת"א מהצמרת. יריבתה לתחתית הפועל חיפה, סיימה בתיקו 1:1 מול סכנין. במחזור הבא תצא אשדוד למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה הראשונה.
ניצחון גדול לנוער מ.ס על מכבי ת"א

ניצחון גדול לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, 1:2 על מכבי ת"א, השלישית בטבלה.

קבוצת הנוער שלאחרונה החליפה מאמן, את זורי ברמכר במקום דוד מרטן, נאבקת על מקומה בליגת העל לנוער. אגב לאחרונה בוצע עוד שינוי בנוער, כשמונה לתפקיד היו"ר מנדל דוידוביץ', שמצידו הבטיח, שהקבוצה לא תרד. יוסי מזרחי מונה למנהל המקצועי של המחלקה כולה. כולם יחד רוצים להשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה לנוער.

שחקני הנוער של מ.ס לפני המשחק. בסוף הם היו הצמד שמח (צילום: טוטו פוטו)

חניכו של ברמכר הצליחו היכן שקבוצות אחרות לא הצליחו וניצחו את תל אביב החזקה. ניצחון שירחיק אותה מהקו האדם. במיוחד לנוכח העובדה שיריבתה של הקבוצה במאבק נגד הירידה, הפועל חיפה, סיימה בתיקו 1:1 בבית מול סכנין.

המחמאות כמובן לברמכר ושחקניו שעלו ליתרון ראשון 2 דקות לסיום המחצית משערו של אורי זוהר. מכבי ת"א חזרה למשחק עם שער שיווין 10 דקות אחר כך. אבל המילה האחרונה הייתה של אשדוד 20 דקות לסיום משער ניצחון של יוני סיסאי. במחזור הבא תנסה אשדוד להשיג נקודות נוספות במשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה, המוליכה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך