אשדוד/באר טוביה ניצחה את ירושלים בפעם השנייה העונה באשדוד

ניצחון גדול למכבי אשדוד/באר טוביה שהביסה את סגנית האלופה, הפועל ירושלים 74:92!! בפעם השנייה "בהיכל הקרייה". צייס סיימון עם משחק גדול ו-27 נקודות, שיא עונה. אשדוד חולמת על הפלייאוף העליון, אבל מעשית בינתיים נשארה בליגה.
איבוד כדור

כשירושלים שומעת על משחק מול אשדוד, באשדוד, משהו כבר נכנס ללחץ שם. אשדוד ניצחה בפעם השנייה העונה, בבית את ירושלים, הפעם המילה ניצחה לא מדויקת, הביסה, 74:92 את סגנית האלופה. צייס בסיימון במשחק גדול, היה מהבולטים. אשדוד עדיין חולמת על הפלייאוף העליון, אבל בינתיים הבטיחה את מקומה בליגה מעשית.

אשדוד פתחה יפה ועלתה ל- 7:12. פיטרסון מירושלים שעלה מהספסל השווה בשלשה ושנייה לסיום הרבע ג'רלס  צימק ל-15:14 לאשדוד.  דילארד וסיימון שמרו על היתרון בפתיחת הרבע השני, אבל סל של אליהו ושלשה של הלפרין קבעו שוויון 19:19.  דילארד המשיך עם 5 נקודות נוספות וזה – 28:31.  קארמייקל ואלטיט הגדילו את היתרון מהקו, סטודמאייר וג'רלס צימקו ל-39:36 והקבוצות ירדו למחצית ביתרון של אשדוד36:41.

יפתח זיו שומר על הכדור ועל הניצחון (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

סיימון המצטיין, הגדיל ל-39:46 בחדירה נפלאה ואח"כ הגיע ל-20 נקודות ואשדוד ל- 43:50. כהן פתח פער דו-ספרתי בפאול וסל, קארמייקל וליטל הגדילו ל-45:57. הריצה של "הדולפינים" נמשכה, קארמייקל וסיימון העלו ל-47:63. פיאניג'אני מאמן ירושלים לקח פסק זמן וירושלים חזרה למשחק עם  68:57 אחרי 30 דקות.

טימור צימק לחד-ספרתי והגיעו עד ל- 71:63. חוזרים למשחק? דילארד זיו בדאנק דאגו שזה לא יקרה – 63:76. המשחק התחמם עם בלתי ספורטיביות דו-צדדיות לחובת אליהו וסיימון. דילארד עם שלשה סגרה את המשחק, ואפילו  עומר בירנפלד בשלשה ותור שרעבי הוסיפו נקודות בסיום 74:92 לחבורה של מאיר טפירו.

אלטיט וליטל מרוצים (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מאיר טפירו: "אנחנו בתקופה טובה. משחקים כדורסל טוב, נהנים ביחד. מאמץ גדול של הקבוצה. החברה הצעירים של הקבוצה עשו קפיצת מדרגה, זה מאוד חשוב. אנחנו רחוקים מהפלייאוף, רוצים קודם להינות ואם נכנס לשם נהנה"

קלעו לאשדוד: סיימון 27, דילארד 19, קארמייקל 12, ליטל 10, כהן 9, זיו 6, אלטיט 5, בירנפלד 3, שרעבי 1. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך