עשרות משפחות נשארו ללא מים – לאחר שחרדים מנעו תיקון צינור בשבת

מהומה התרחשה הבוקר ברחוב האדמו"ר מפיטסבורג ברובע ג' לאחר שחרדים תושבי השכונה מנעו מקבלן חיצוני של חברת יובלים לתקן צינור מים שהתפוצץ, למקום הגיע מנכ"ל העירייה שפתר את הנושא ע"י דיבור בין הצדדים
עשרות משפחות נשארו ללא מים - לאחר שחרדים מנעו תיקון צינור בשבת

פיצוץ אירע הבוקר בצינור מרכזי ברחוב האדמור מפיטסבורג פינת רחוב אבוחצירא ברובע ג' בעיר. התושבים החילונים שמתגוררים באזור הזמינו נציגים של חברת המים 'יובלים' שיתקנו את התקלה, אך להפתעתם המון חרדי גירש אותם תוך קריאות "שעבס", ובטענה שזהו חילול שבת ולפי ההלכה הם לא יוכלו להשתמש במים לאחר התיקון עד צאת השבת.

הסיפור החל בשעה תשע בבוקר, אז, פיצוץ קטן בצינור מים המונח על הכביש גרם לנציגי החברה להגיע ולנסות לתקן, תוך כדי שהם עובדים התגודדו סביבם עשרות חרדים תושבי השכונה והחלו לזעום על עצם העבודות בשבת, לאחר דין ודברים בין הקבלן של חברת המים ובין תושביהשכונה החרדים הופסקו העבודות לזמן מה.

לחגיגה הצטרף הנער מאיר כהן המכונה 'שבת היום' שהחל צועק במקום ועוצר את הרכבים שעוברים בצעקותיו הידועות "שבת היום, שבת היום" יש לציין שרוב החרדים שהיו במקום לא שיתפו איתו פעולה וניסו למנוע ממנו לעורר פרובוקציה.

לאחר שקבלן המים סירב להפסיק בעבודות החל ויכוח בינו לבין התושבים החרדים וזה בחר להגנס לרכבו ולהפעיל מוזיקה בקולי קולות, דבר שגרם לליבוי המהומה במקום, תושבים חילונים שגרים בשכונה החלו מתווכחים עם אלו החרדים בטענה שהם חייבים מים בברזים.

לאחר דקות אחדות הגיע למקום מנכ"ל העירייה אילן בן עדי שהרגיע את הרוחות ודאג לפשרה בין הצדדים ובלית ברירה העבודות נדחו למוצאי השבת, כאשר במספר רב שך בתים היה מים בזרם חלש ובבתים אחרים כלל לא היה.

צילום תמונה: ערוץ 10.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך