בן שמעון: "ק"ש פגיעה בתקופה האחרונה וזה הופך אותה למסוכנת"

בראשון (19.00, "הי"א"), תארח מ.ס אשדוד את קרית-שמונה. גדי קינדה לא ישחק בגלל צהובים. חאתם עבדל חמיד התאמן, אבל סובל ממתיחה. המאמן בן שמעון מודע לחשיבות המשחק שיכול להשאיר את אשדוד עוד עונה בליגת העל, אבל גם ליריבה הקשה.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

מ.ס אשדוד יכולה להיות רחוקה משחק אחד מהישארות מעשית בליגת העל. המשחק הזה הוא בבית מול קרית-שמונה ביום ראשון (19.00, הי"א). כולם מודעים לכך, השחקנים והמאמן רן בן שמעון.

רן בן שמעון: "באה לפה קבוצה שהיא פגיעה בתקופה אחרונה, שהופך אותה קצת למסוכנת. צריך לדעת איך מנצחים את הקרבות הקטנים. הדבר הגרוע ביותר מבחינתנו זה לבוא עם הרגשה נוחה. רואים בקבוצה רוח אצלנו של הקרבה של רצון חיובי להצליח".

הקשר גדי קינדה לא יישחק בגלל צהובים. נראה כי את מקומו בהרכב יתפוס רועי בקל. חאתם עבדל חמיד, אומנם התאמן באימוני סוף השבוע, אבל עדיין מתלונן על מתיחה בשריר, מאז המשחק מול אשקלון, במחזור הקודם. באשדוד אמרו כי יישחק. אם יישחק הרי שהמאמן בן שמעון ימשיך בשיטת שלושת הבלמים, שלאחרונה הקבוצה משחקת בה. בחוד עדיין יש התלבטות בין לוסיו לדין דוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך