יתרון הביתיות עבר למכבי בן אשדוד

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, עשתה בחמישי צעד גדול לעבר אליפות המדינה, בכדורסל נשים. אשדוד ניצחה בחוץ את רמת חן 69:53 ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת הגמר סל. בעקבות הניצחון יתרון הביתיות עבר לאשדוד. אשדוד תארח בראשון (19.00, "היכלה קריה"), את משחק מספר 2.
אלופת המדינה

נו מה חשבתם? היא האלופה.

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים גברה על רמת חן 69:53 במשחק שהיה חד צדדי מהרבע השני ולא הותירה ספק. האלופה לא מתכוונת לוותר על התואר. בראשון תגיע רמת חן לאשדוד. בעקבות הניצחון עכשיו יתרון הביתיות הוא של אשדוד. ניצחון באשדוד יכול להביא את הקבוצה מרחק משחק אחד מאליפות.

הרבע הראשון היה צמוד ורמת חן הובילה בו 12:14. אבל מהרבע השני הייתה רק קבוצה אחת, שלא נתנה סיכוי לרמת חן, שקלעה סל שלשה אחד!! בכל המשחק. במחצית התוצאה הייתה כבר 36:23 וברבע השלישי 59:31. עד כדי כך זה היה חד צדדי, שברבע הרביעי נתן המאמן עדן ענבר מנוחה לשחקניות הבכירות.

שירה העליון אמרה בסיום: "לא הופענו". מצטערים לאכזב אותה. זה לא שהן לא הופיעו, אשדוד עם ניהול משחק מצוין של עדן ענבר, ביטלה את רמת חן החל מהרבע השני והותירה אותן ברבע השני והשלישי על 8 ו-9 נקודות. טיפאני ג'קסון שהורחקה במשחק האחרון בחצי הגמר סל, שיחקה לאחר שספגה רק קנס וקלעה 16 נקודות וסיימה עם מדד 28. גם ה"טיפאני" השנייה, הייז, בלטה עם 23 נקודות ומדד 30.

הקפטנית דורון מובילה עוד כדור בדרך לסל. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

אגב שירה העליון אמרה: "ברכות למי שעשה את ההגרלה" ורמזה שלא נתנו לקבוצה שלה עוד זמן לנוח לאחר המשחק הרביעי בסדרת החצי גמר (אשדוד עלתה לאחר 0:3 חלק) מול חולון (רמת חן עלתה לאחר 1:3). מצטערים פעם שנייה. לא שמענו את שירה העליון אומרת את זה, כשאשדוד לא קיבלה מנוחה לאחר שמחקים באירופה ורמת חן ניצלה את זה לנצח בליגה ולסיים ראשונה. צריך לדעת להפסיד אם רוצים לדעת לנצח.

עדן ענבר, מאמן מכבי בן אשדוד: "הגנתית עשינו מה שדיברנו עליו. זו סדרה ארוכה. רמת חן קבוצה טובה . אבל 0:1 וזה הכי חשוב. כל משחק מתפתח אחרת אנחנו צריכים להיות ממוקדים בדברים שאנחנו עושים. חשוב לעשות דברים פשוטים וטוב".

קלעו לאשדוד: הייז 23, ג'קסון 16, ווילר 10, לויצקי ופרסלי 6 כ"א, דורון 5, שפיר 2, פליישר 1

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך