איש הציבור נעים שומר גורם להסתה נגד החרדים

כבר שלוש שנים שאני משתתף בישיבות מועצת העיר החודשיות כעיתונאי. במשך השנים ראיתי שם התלהמות, פרשנות, הבעת דעה ועוד, אך תמיד רוב חברי המועצה השתדלו להיות מגוונים, חוץ מאדם אחד שפעמים רבות השתדל לתקוף מגזר שלם בעיר, את המגזר החרדי
נעים שומר

כבר שלוש שנים שאני משתתף בישיבות מועצת העיר החודשיות כעיתונאי. במשך השנים ראיתי שם התלהמות, פרשנות, הבעת דעה ועוד, אך תמיד רוב חברי המועצה השתדלו להיות מגוונים, חוץ מאדם אחד שפעמים רבות השתדל לתקוף מגזר שלם בעיר, את המגזר החרדי.
בעידודו של מקומון רדוד, שלצערי הייתי חלק ממנו בעבר, משתלח חבר המועצה נעים שומר (הנחשב לדמות ציבורית) במגזר החרדי בעיר בכל הזדמנות שעולה בידו, אלא שהשבוע הוא שבר שיאים. במכתב שהוציא לראש העיר טען טענת סרק כי הציבור החרדי פולש לאזורים חילוניים ובונה שם מוסדות וזאת בכדי להשתלט על אזורים אלו.

שומר לא הסתפק בזה והוסיף משפט מזעזע שיכול להתפרש כהסתה נגד המגזר החרדי וכך כתב: "תושבים חילוניים יפסיקו לכבד את אורח החיים החרדי וינקטו בסנקציות כלפי החרדים…". איזה אומץ צריך נציג ציבור כדי שמדבריו נבין שצריך לנהוג בסנקציות כלפי מגזר שלם.
בתור עיתונאי ביקרתי לא אחת את נציגי המגזר החרדי, חשפתי דברים חמורים שנעשו בכספי ציבור, ואפילו ניסיתי להילחם בקומץ הקיצוני שמנסה להרע לחיילים החרדים, אך עוד לא נתקלתי בחבר מועצה אובססיבי כל כך נגד מגזר שלם.

מה שמדהים הוא שבעודי כותב שורות אלו, אני מדווח על צעיר כהה עור שתקף חרדים ברחוב אברהם שפירא ברובע ו', ואיים עליהם בסכין יפני שישחט אותם, כל זה כנראה מבלי שהוא קרא את מכתב הסנקציות של עו"ד נעים שומר.

בעקבות מכתבו החריף של שומר, פנו אלי חברי מועצה לא חרדים והציעו לי לעניין את עסקני המגזר החרדי להגיש תלונה במשטרה בגין הסתה כנגד חבר המועצה. במגזר החרדי הגיבו באדישות לדברים שכתב שומר, ואף אחד מהם טען ואמר: "התרגלנו, הציבור החרדי נמצא בפיו לרעה באופן תמידי מאז שנכנס לבניין העירייה, עדיף להתעלם כרגע, אך כמובן שאם הוא ימשיך בהסתה הפרועה הזו לא נהסס".

חברי מועצה מהסיעות החרדיות אמרו לנו: "אנו רגילים שנעים שומר הוא אופוזיציה, גם לדברים מצויינים שיוצאים מתחת ידיו של ראש העיר הוא לא יכול לפרגן, בטח ובטח שדברים טובים על המגזר החרדי לא יצאו מפיו, אך היו פעמים שהוא ביקש את ידנו בהצעות לסדר שהוא העלה והסכמנו. לא עוד! כאן הוא עבר כל גבול, זוהי הסתה פרועה להזמין סנקציות על המגזר החרדי".

בכדי לסבר את האוזן התקשרתי וביקשתי את תגובתו של עו"ד שומר על דבריהם של חברי המועצה כלפיו, אך הוא לא רצה להגיב לדברים החמורים שאמר ואף לא להתחרט עליהם, אך במידה והוא יקרא את השורות הללו וירצה להביע חרטה כלפי מגזר שלם אותו הוא השמיץ, תגובתו תפורסם באתר "אשדוד אונליין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך