מחר: מתקפת סייבר על ישראל

מחר (7/4) תתקיים מתקפת הסייבר השנתית על ישראל בה האקרים שונים ינסו להשתלט ולהפיל אתרים ישראלים. מה צפוי לנו ואיך להיזהר?
מחר: מתקפת סייבר על ישראל

מחר (7/4) יתקיים 'OP-Israel' – יום השנתי לתקיפה אינטרנטית על ישראל בה האקרים מחליטים לתקוף אתרים ישראליים, בעיקר אתרי ממשלה וצבא. OP-Israel אלו קבוצות של "האקטיביסטים" (האקרים אקטיביסטים) אנטי ישראליות שפועלות תחת ארגון אנונימוס.

בשנים הקודמות בתאריך זה ניתן לספור רק מספר פריצות בודדות וגניבות מידע מאתרים שונים. הדבר הנפוץ בעיקר הוא החלפה של העמוד הראשי של אתרים קטנים שונים במודעות נגד ישראל.
גם השנה אנו מקווים שלא צפויות להיות להאקרים ההלו הצלחות גדולות. מדינת ישראל נערכת למתקפה על ידי הפעלה של ארגונים רבים המגנים על הסייבר של המדינה.

מבחינתנו יש להתייחס ליום זה כתזכורת לאבטחת מידע ולעשות מספר תהליכים קלים שישפרו באופן משמעותי את ההגנה שלנו ברשת, כמו: לעדכן סיסמאות ולא להשתמש באותה סיסמא בכמה אתרים, להפעיל two factor authentication היכן שניתן ובכך להגן על החשבון בזכות קישור לטלפון הסלולרי ולעדכן את תוכנת האנטי וירוס במחשב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך