אדם אריאל נותח ההערכה ייעדר 3 חודשים

אדם אריאל, קפטן מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, עבר ניתוח וסיים את העונה. ההערכה בקבוצה, ייעדר 3 חודשים. לא ברור אם יחזור בעונה הבאה לקבוצה. היו"ר קיקוז: "עדיין לא דנים בזה".
אריאל
עבר לכתום. אריאל

אדם אריאל קפטן מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, עבר השבוע ניתוח לאיחוי קרע במפרק הירך ולמעשה גמר את העונה. המשחק מול אילת בו שיחק 3 דקות, היה האחרון שלו בקבוצה העונה.

אבל זה עשוי להיות משחקו האחרון לא רק העונה, אלא גם בעונה הבאה. לא ברור אם אריאל, ימשיך עונה נוספת. הבמה קיבל השחקן הצעיר והמוכשר במכבי אשדוד/באר טוביה, יגרום ללא מעט הצעות לעונה הבאה מקבוצות אחרות והוא לא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. למעשה הוא יחזור באון אוטומטי להפועל ירושלים, שכרטיסו שייך לה. מצד שני גם בעונה שעברה הוא היה מושאל מירושלים, לחולון, כך שלא ברור מה יהיה.

היו"ר מאיר קיקוז התייחס לאריאל ולעונה הבאה ואמר: "עדיין לא דן בזה, השחקן מאוד מוכשר, אני מאחל לו החלמה מהירה ומקווה להמשכיות, בחור צעיר שנכונה לו קרירה ארוכה". בקבוצה אין כוונה להביא בשלב הזה של העונה שחקן אחר במקומו.

אשדוד נערכת למשחק החשוב (20.30, "היכל הקרייה") מול הפועל ירושלים. באשדוד מקווים לנצח ואולי שוב להשאיר לעצמה תקווה לפלייאוף העליון. בכל מקרה זה יקרה במקום אריאל.

חג שמח. הרמת כוסית במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך