חן סנפקו מונתה לתפקיד הממונה על קידום מעמד האישה בנמל

ברכות לחן סנפקו שמונתה לתפקיד הממונה על מעמד האישה ושוויון מגדרי בחברת נמל אשדוד.
חן סנפקו מונתה לתפקיד הממונה על קידום מעמד האישה בנמל

חברת נמל אשדוד הודיעה על מינויה של חן ספנקו לממונה על קידום מעמד האישה ושוויון מגדרי בחברת נמל אשדוד. ספנקו עובדת בנמל אשדוד משנת 2008, משמשת כרכזת דוברות בחטיבת תקשורת תאגידית וממונה על העמדת מידע לציבור. בפברואר האחרון נבחרה בוועדת האיתור לתפקיד הממונה על קידום מעמד האישה ושוויון מגדרי. ספנקו בעלת תואר שני בתקשורת ועיתונאות באוניברסיטה העברית.

במסגרת תפקידה תפעל בתחום חברת הנמל ובקרב עובדיה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, ולמניעת הפליה ו/או אלימות נגד נשים, פיתוח אישי ומקצועי של עובדות החברה והגברת השתלבותן של נשים בתפקידים ובדרגים השונים.

לדברי יצחק בלומנטל, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "נמל אשדוד שנחשב למקום עבודה גברי, עושה רבות למען קידום נשים ושוויון הזדמנויות. אנו פועלים לשילוב נשים בכל התפקידים והדרגים,  ונמצאים בעיצומו של תהליך גיוס נשים לתפקיד סוורת במסגרת מכרז ייחודי לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם. אנו מברכים את חן ספנקו על המינוי החדש ובטוחים כי תצליח במילוי התפקיד" .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך