אשדודיות ומצטיינות בקפלן

איריס פטורי גולן וראשונה טלקראחת מהן אחות בכירה והשניה מזכירה רפואית זכו בהצטיינות על עבודתן למען הילדים המאושפזים
אשדודיות ומצטיינות בקפלן

חג של שמחה לשתי אשדודיות: איריס פטורי גולן, אחות ומדריכה קלינית במחלקת ילדים, וראשונה טלקר, מזכירה רפואית במחלקת ילדים, שתיהן תושבות אשדוד גאות, זכו לאחרונה בפרס העובדות המצטיינות של המרכז הרפואי קפלן לשנת 2016. איריס, העובדת בקפלן מזה 34 שנים, זכתה בזכות הדרכת עשרות אחים ואחיות והיותה דוגמא ומודל חיקוי באישיותה וביכולותיה המקצועיות, וראשונה זכתה בפרס מנהל המרכז הרפואי בזכות רגישות, דאגה ומסירות לילדים המטופלים.

צוות המחלקה מספר על איריס שהינה בין המדריכות הקליניות הראשונות בבית החולים וממלאת תפקיד זה כ- 18 שנים. במהלך השנים, היא הדריכה עשרות אחים ואחיות שחלקם הפכו ברבות השנים למובילים בהנהלת הסיעוד. "לאיריס יש ידע מקצועי נרחב המיושם בגיבוש ויישום תכניות הדרכה קלינית. בתהליך החניכה מקפידה איריס על הפגנת יחס אישי למודרכים ותורמת רבות ליצירת אינטגרציה חברתית גבוהה בין הסטודנטיות לסיעוד, האחיות החדשות והצוות הוותיק", נאמר. "הן הסטודנטים והן האחיות החדשות מביעים שביעות רצון גבוהה מיחסה אליהם ומוקירים לה תודה והערכה רבה על פועלה". איריס אמרה כי המוטו שלה במהלך הטיפול הוא: "יחס אמפטי למטופל, סבלנות וסובלנות, תוך שמירה על מקצועיות, כפי שהיית רוצה שיתייחסו לבן משפחה שלך".

ראשונה טלקר, העובדת במרכז הרפואי קפלן 8 שנים, החלה דרכה בהתנדבות בקפלן במסגרת שירות לאומי. בסיום השירות, החליטה להמשיך את דרכה המקצועית כמזכירה רפואית. "ראשונה הינה מזכירה רפואית שאהבת האדם מהווה ערך מוביל בעבודתה. היא משלבת בתפקידה רגישות, דאגה ומסירות אין קץ לילדים המטופלים במחלקה, מרגיעה את ההורים המודאגים ועומדת לרשותם בכל עת", אמר צוות המחלקה. "היא מבצעת את תפקידה בחריצות רבה ומתנהלת באדיבות ובנימוס כלפי כל הסובבים אותה. לראשונה ידע מקצועי רב, אותו היא מבטאת הלכה למעשה בתפקידה כמזכירת המחלקה ובהיותה חונכת של סטאז'ריות למינהל ובנות שרות לאומי". משפט המוטו שלה: "ואהבת לרעך כמוך" – להעניק למטופל ולבני משפחתו יחס ושירות כמו שאני הייתי רוצה לקבל בסיטואציה שהם נמצאים.

מנהל המרכז הרפואי קפלן, ד"ר קרלוס גרוזמן, אמר כי הוא גאה בכלל העובדים, המתנדבים, המכונים והמחלקות שזכו בפרסי ההצטיינות. "הצוותים בקפלן עושים ימים כלילות כדי לשרת נאמנה ומתוך כבוד ומסירות עבור המטופלים. המצטיינים מהווים דוגמא אישית ומודל חיקוי הן באישיותם והן ביכולותיהם המקצועיות, ועל כך הערכתנו ותודתנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך