צפו בוידאו: אדם תועד כשהוא מצמיד סכין לגרונו של תושב חרדי מאשדוד

מקרה חמור של תקיפת חרדים התרחש במשך מספר פעמים בתקופה האחרונה בעיר אשדוד, התוקפים טוענים כי המשטרה התנהגה ברשלנות, אך המשטרה טוענת שלא הוגשה תלונה מסודרת
צפו בוידאו: אדם תועד כשהוא מצמיד סכין לגרונו של תושב חרדי מאשדוד

אתר החרדי בחדרי חרדים מפרסם הבוקר תיעוד מצמרר, בו נראה אזרח כשהוא מאיים בסכין על חרדים בחנות מכולת באשדוד. המתלוננים פחדו להתלונן ואיש לא נעצר.

לפני כחודש, אדם כהה עור נכנס לחנות מכולת ברובע ו' באשדוד ואיים באמצעות סכין יפני על לקוחות. בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה החשוד שולף סכין לעבר אחד הלקוחות בחנות, ומסמן לו "אחתוך לך את הגרון".

בתיעוד הוידאו ניתן לראות את החשוד מאיים גם על שני אנשים נוספים בחנות – הממוקמת ברחוב אברהם שפירא באשדוד, הכל החל מחוץ לחנות שם הוא איים על עובר אורח חרדי בשנות החמישים לחייו, לאחר שהמותקף ברח, נכנס התוקף לתוך החנות, שם איים על מספר אנשים נוספים באמצעות סכין יפני ששלף מכיסו.

המוכרת בחנות הזעיקה את המשטרה וניידת הגיעה למקום לאחר כ-20 דקות. "לשאלת השוטרים, החשוד סיפר כי הוציא עט מכיסו ואמר לשוטרים 'אין לי סכין, הוצאתי עט מהכיס'. המוכרת הציעה לשוטרים להמתין לי שאציג להם את תיעוד הוידאו, אך הם סירבו והפנו את המתלוננים להגיש תלונה בתחנת משטרה".

לטענת המותקפים הם הגיעו לתחנה על מנת להגיש תלונה אך החוקרת הסבירה למתלוננים כי החשוד יידע מי הגיש את התלונה, ובמידה ויתקוף אותם שוב, שיגישו תלונה נוספת", דבר שהביא את המתלוננים לחזור בהם מהגשת התלונה, ואלה חשבו כי אותו תוקף נרגע ולא ישוב למעשיו.

אלא שבשבת האחרונה (03/04), הוא תקף עוברי אורח חרדים באותו הרחוב, אך אלה לא הזמינו משטרה בגלל השבת, והעדיפו לחזור לביתם.

ממשטרת אשדוד נמסר כי התקבל דיווח על קטטה ובעקבות כך שוטרים הוזעקו למקום. עם הגעתם המעורבים אמרו שמדובר בוויכוח מילולי בלבד וסירבו להגיש תלונה. "במידה ותוגש תלונה, היא תטופל כמו בכל מקרה אחר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך