נקודה לבנה

כדור עונשין מהנקודה הלבנה, שהחמיץ אור אינברום בדקה ה-34, יכול היה להבטיח מעשית עונה נוספת בליגת העל. אבל גם נקודה באשקלון היא חשובה. אשדוד רחוקה 8 נקודות מהקו האדום כשנותרו 15 נקודות עד תום העונה.
נקודה לבנה

בדקה -34, כשגדי קינדה הוכשל ברחבת אשקלון והשופט ארז פפיר הצביע לנקודה הלבנה, זה נראה בדרך לעוד עונה בליגת העל. אבל אור אינברום בעט את הפנדל הראשון שנפסק לטובת אשדוד העונה ודלה איינוגבה, הדף אותו. ניצחון באשקלון והקבוצה יכולה הייתה להתחיל להחליף אולי לכפכפי ים. אבל היא תצטרך לעשות את זה בבית במחזור הבא מול קרית-שמונה.

זה היה משחק טקטי. המאמן רן בן שמעון שיחק עם 3 בלמים, סירושטיין, ברדע ועבדל חמיד. אשדוד החזיקה בכדור, שיחקה סבלני וחיפשה את השער. אבל גם נקודה מבחינתה הייתה טובה. אבל לא הנקודה הלבנה. זה נגמר 0:0. נקודה שמשאירה את אשדוד מרחק 8 נקודות מהקו האדום כשנותרו 5 משחקים (15 נקודות בקופה). צריך לקרות משהו יוצא דופן בכדי שאשדוד לא תישאר.

גם אשקלון מצד שני אל הייתה במיטבה. היא שיחקה בבית היא יכולה הייתה לצבור נקודות חשובות, אבל לא עשתה זאת. למעט אולי בעיטה אחת של רודי חדד (דקה 44), כשיואב ג'ראפי היה כהרגלו במקום.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', גדי קינדה (דולי מנגה, 72), תום מונד, אור אינברום (דן ביטון, 60), חן עזריאל, לוסיו (בקל, 80).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך