שימו לב: עיריית אשדוד בהודעה חשובה לתושבי העיר לקראת חג הפסח

לקראת חג הפסח יצאה עיריית אשדוד בהודעה לציבור בעניין השלכת סוגי הפסולת השונים בפחים העירוניים וכן על ביצוע שריפת החמץ, שימו לב - במידה וימצא אזרח שיחרוג מההוראות הוא צפוי לספוג קנס
מאות טונות אשפה ופסולת יפונו מרחובות העיר לקראת חג הפסח

בהודעת העירייה נכתב כך: אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם תושבי העיר, המגלים מודעות לסביבה נקייה ומטופחת של אזור מגוריהם. לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה ועל מנת שנוכל כולנו לחגוג באווירה נעימה, מתבקשים תושבי אשדוד להמשיך ולשתף פעולה גם בנושאים הבאים:

גזם, גרוטאות ופסולת מוצקה: יש להוציא כבר בימים אלה ולא יאוחר מיום שישי 31/03/17 , במקומות המיועדים להם ובהתאם לימי ההוצאה ברבעי המגורים השונים, כמפורסמים באתר האינטרנט העירוני וכן במוקד העירוני 106 . חל איסור להמתין לשם כך לערב חג הפסח!

פסולת ביתית: עיריית אשדוד פועלת בכוחות מתוגברים על מנת שנוכל כולנו ליהנות מעיר יפה ונקייה עם כניסת החג. אנא, הצטרפו למאמץ. הקדימו בהוצאת הפסולת הביתית לתוך פחי האשפה. חל איסור להשליך פסולת מחוץ לפחי האשפה.

פסולת בנייה: אין להשליך פסולת בנייה ברשות הרבים אלא רק באתרים מורשים.

ביעור חמץ: אין להבעיר בפחי אשפה ובסמוך אליהם אלא רק בשטחים פתוחים או בחביות ל”ביעור חמץ” שיסופקו על ידי האגף לשירותי ניקיון ומנהלות הרבעים. לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד העירוני. לאחר ההבערה יש לכבות באמצעות מים, יש להשגיח בכל מהלך הבעירה ולא לפנות את השאריות לפחי האשפה. דאגו נא להוציא את הפסולת בערב החג בשעה מוקדמת על מנת שנוכל להספיק ולפנותה לפני החג.
תודה מראש וחג כשר ושמח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך