לאחר שבג"ץ שחרר את גופתה, אדל גולדשטיין ז"ל הובאה לקבורה באשדוד

אדל גולדשטיין ז"ל, בת 33, שנרצחה אתמול באכזריות בידי בעלה לשעבר מאיר גולדשטיין, תיקבר היום בשעה 21:00 באשדוד שם מתגוררת אמא שלה, זאת לאחר שבג"ץ דחה את בקשת המשטרה לנתח את הגופה.
לאחר שבג"ץ שחרר את גופתה, אדל גולדשטיין ז"ל הובאה לקבורה באשדוד

בית משפט השלום בנצרת האריך הבוקר (ה') את מעצרו של מאיר אפרים גולדשטיין (34) מטבריה החשוד בעריפת ראש גרושתו אדל (33) ז"ל ורציחתה אתמול (ד'). בעקבות דרישת המשטרה לנתח את גופת המנוחה, הוגשה עתירה לבג"ץ נגד בזיון המת. בג"צ דחה החלטת המחוזי, ושיחרר את הגופה לקבורה.

אתמול לאחר הרצח המחריד ברחוב נחמני, נעצר גולדשטיין ובחקירתו במשטרה אמר לחוקרים "בת קול קראה לי לערוף את ראשה" אך סירב להשיב לשאלות השוטרים.

הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום בנצרת שם הוארך מעצרו בשבועיים. המקרה התגלה לאחר שגולדשטיין ירד לרחוב כשהוא מחזיק את ראש גרושתו הכרות, וצעק "זאת עמלק". כוחות המשטרה עצרו אותו מיד. גופת גרושתו נמצאה בדירה בה התגוררו, לאחר שהגרוש על פי החשד אף ניסה להצית את הדירה.

צילום: באסל אווידת / פלאש 90

פרקליטו של החשוד, עו"ד אפרים דמרי אמר כי החשוד מתקשה להסביר את מעשיו החמורים. "בת קול יצאה ואמרה לו מה לעשות ורק בעוד שמונה ימים תתגלה לו רוחניות מסויימת והוא יוכל להגיד למה" אמר. להערכתו של עורך הדין, "הוא לא מבין מה הוא עשה. הוא לא מתנצל לא במקום ולא בזמן" וביקש מבית המשפט לשלוח את החשוד להסתכלות פסיכיאטרית מעמיקה".

במקביל, ארגון זק"א באמצעות עורך הדין דרור שוסהיים הגיש עתירה דחופה לבג"ץ שנועדה למנוע את נתיחת המנוחה אדל גולדשטיין ע"ה. "מדובר בהחלטה הזויה של המשטרה" אומר שוסהיים ל'בחדרי'. לדבריו, סיבת המוות ברורה, וביצוע נתיחה זה בזיון המת מיותר וגורם סבל לנשמה. "זה שבית המשפט בנצרת קיבל את בקשת המשטרה לבצע נתיחה שלאחר המוות, היא הזוייה לא פחות מהבקשה עצמה". שלושה שופטי בג"צ שדנו בעתירה קיבלו עמדתו ושיחררו את הגופה לקבורה, כיוון שהרוצח ערף את ראשה ולכן "סיבת המוות ידועה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך