בשישי הקרב על המקום השישי

בשישי (16.00, קציר, חולון), תצא קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד למשחק חוץ מול מכבי יובלים חולון. למשחק שיהיה במסגרת המחזור האחרון, לפני הפלייאוף, יש חשיבות למקום בו תסיים אשדוד את העונה הרגילה. שישי או שביעי. ניצחון והיא תסיים שישי ותפגוש את רמה"ש בפלייאוף. תיקו ומטה היא תפגוש את מכבי ראשל"צ.
בשישי הקרב על המקום השישי

איזה מתח סידרו לנו שחקני קבוצתהכדוריד של הפועל אשדוד, במחזור האחרון של הליגה הסדירה.

אשדוד תצא ביום שישי (16.00, אולם קציר, חולון), למשחק חוץ קבוע מול מכבי יובלים חולון. כרגע המצב הוא שאשדוד שביעית עם 18 נקודות וחולון שישית עם 20. לתוצאת המשחק תהיה השלכה באיזה מקום תסיים כל קבוצה ומול מי היא תשחק בפלייאוף העליון.

אם אשדוד תנצח היא תסיים שישית וחולון שביעית. אז תקבל אשדוד את רמה"ש בפלייאוף העליון, שממוקמת שלישית ונחשבת ליריבה יחסית נוחה. אם היא תסיים בתיקו ומטה, אשדוד תסיים שביעית ותפגוש את מכבי ראשל"צ, יריבה קשה יותר. אגב לא משנה בכמה תנצח אשדוד, כי בסיבוב הקודם היא ניצחה את חולון ולכן יהיו לה שני ניצחונות ויתרון פנימי על חולון, גם אם לשתיהן אותו מספר נקודות.

באשדוד מקווים כי קהל רב יגיע מהעיר לעודד את שחקני הקבוצה שצברה כבר 5 הפסדים ברציפות. ניצחון בשישי ישכיח מעט את התקופה האחרונה ויתן אולי אופטימיות מסוימת לקראת הפלייאוף. לכן בקבוצה יודעים שהקהל יהיה פקטור חשוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך