בית החולים באשדוד נבנה בקצב מדהים!

מערכת אתר "אשדוד אונליין" סיירה בשטח בית החולים החדש שנבנה בימים אלה באשדוד, והופתעה מקצב ההתקדמות המדהים של הקמת בית החולים, שייפתח את שעריו בשנת 2017

מי שעובר בסמוך לכניסה הדרומית לאשדוד יכול כבר לראות מבנים גדולים שכבר עומדים על תילם. מדובר בבית החולים החדש והמפואר ביותר בארץ שקם בימים אלה באשדוד, וייפתח את שעריו בשנת 2017. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הגיע היום (ראשון) לשטח בית החולים להרמת כוסית לכבוד חג הפסח, וקיים סיור עם צמרת חברת "אסותא", הבונה את בית החולים.

אסותא אשדוד משתרע על שטח של 70 דונם ויהיו בו מאות מיטות אשפוז כבר בשלב הראשון. ביה"ח יכלול חדר מיון, מחלקה פנימית, מחלקת יולדות, מחלקת ילדים, טיפול נמרץ, גריאטריה ועוד. זמני ההמתנה בחדרי המיון בישראל עומדים על למעלה מ-4 שעות בממוצע ועד לילה שלם במקרים רבים, אולם באסותא אשדוד מבטיחים עתיד ורוד יותר, והנהלת בית החולים אומרים בביטחון רב שזה יהיה נמוך ב-50% מהממוצע הציבורי הנוכחי.

בכלל, באסותא מבטיחים כי חדרי האשפוז יכללו 1-2 חולים בלבד, ומתגאים בכך שלכל מחלקה יהיה שם של פרח וכך יעוצבו גם הקירות. בזמן שבבתי החולים ברזילי באשקלון וקפלן ברחובות, נאבקים בעומסים כבדים, באשדוד בטוחים כי בית החולים יעניק שירות מיטבי לתושבי אשדוד והסביבה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך