יום המעשים הטובים בבית גיל הזהב

את הדרך להפגין חלק מתפישת העולם המקצועית והערכית שלהם בחרו עובדי החברה העירונית לתרבות הפנאי ליישם ביום המעשים הטובים תוך שהם מתמקדים בפעילות עם בני גיל הזהב בעיר.
יום המעשים הטובים בבית גיל הזהב
צילום: odrey סיוון אהרון.

לדרי הוסטל הקשישים בי"ג ציפתה הפתעה בדמות מופע מרהיב של קרקסנות עם חניכי 'דוראטו' – ביה"ס לקרקס בעיר ולאחר מכן תלמידי ביה"ס 'שקד', ישבו איתם למשחקי חברה.
צוות עובדי מרכז קהילתי 'טנה' (רובע ה') הגיע לבית האבות ברובע הסמוך למבנה תחנת המשטרה הישנה'. אורן טואיל, מנכ"ל החברה העירונית שהגיע למקום זכה לקבל את ברכתה של קשישה שיחד עם חבריה שמחו לבואם של האורחים הרבים, צוות המדריכים של  מרכז קהילתי 'דקל' (רובע ט"ו) כשאליהם מתלווים מד"צים (מדריכים צעירים) יצאו לארח לחברה בבתי קשישים בודדים ברובע העניקו להם תשורה קטנה, במרכז הקהילתי 'נווה יהונתן' (רובע ג') הפעילו תלמידי ביה"ס המקיף הסמוך את מועדון הקשישים.

השתתפות ערה נרשמה במועדון הקשישים ברחוב ההסתדרות אליו הגיעו עובדי מרכז קהילתי 'עוזיאל' (רובע א), עובדים ממוסדות האמנות בעיר, סמנכ"ל החברה – ויטלי סלוצקי ואורן טואיל – מנכ"ל החברה שיחד עם תלמידים ממקיף א' התפנו לצביעה של הגדרות וקירות המבנה ולשיחה ערה עם חברי המועדון. פעילויות רבות ונוספות נרשמו בכל תנועות הנוער ובכל המרכזים הקהילתיים בשיתוף פעולה הדוק עם מערכת החינוך. את הפעילויות נעל  הפנינג קהילתי לתושבי רבעים י'-י"ג בו השתתפו למעלה מ-2000 תושבים, שהשתתפו בפעילויות פנאי, צפו במופעים של ילדי ביה"ס וחניכי החוגים, חזו במפגן מרשים של שיטור קהילתי עם פרשים,כלבנים וחבלני משטרה, נחשפו לעבודת לוחמי האש. כל ההכנסות מהמכירות בדוכנים יועברו לעמותת 'חיים' הפועלת למען ילדים חולי סרטן.

אורן טואיל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי ביקש להודות לכל עובדי המרכזים הקהילתיים, עובדי מוסדות התרבות והאמנות, למדריכים הצעירים ולחניכי תנועות הנוער שהתפרסו ברחבי העיר לפעילות עם קשישים ולחיזוק הקשר הבין דורי. החיוכים והאווירה הטובה ששררו בכל מקום הוכיחו יותר מכל כי לעשות טוב בקטנה זה טוב לסביבה, טוב לקהילה, טוב לשכונה ובכלל טוב לעשות טוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך