הרצח המזעזע בטבריה – אם הנרצחת מאשדוד עושה מאמצים להביאה לקבורה בעיר

בשורה רעה התקבלה הבוקר לתושבי אשדוד, הנרצחת ברצח המזעזע אמש קשורה קשר ישיר עם העיר אשדוד, זאת לאחר שאימה היא תושבת העיר שקיבלה את הבשורה המרה אמש בשעת ערב מאוחרת וכעת עושה מאמצים להביא את בתה לקבורה בעיר
שריפה בשכונת מגורים

הרצח המזעזע בטבריה – הבוקר מתברר כי אם הנרצחת היא תושבת העיר אשדוד, לה נודע על הרצח רק אמש בשעת ערב מאוחרת, כשהיא המומה ומזועזעת יחד עם בני משפחתה הם עושים מאמצים אדירים להביאה לקבורה באשדוד.

החשוד ברצח גרושתו הובא הבוקר (ה') להארכת מעצר בבית המשפט. עוד בטרם הדיון בבית המשפט טען כי רק בעוד שמונה ימים, "שמונת ימי החנוכה", הנס יתגלה והוא יוכל לספר מדוע רצח אותה. עוד הוסיף החשוד כי "בת קול אמרה לי לערוף את ראשה".

כוחות משטרה והצלה הוזעקו אתמול (ד') לדירה ברחוב נחמני בטבריה וגילו שם אישה שראשה הכרות נמצא בפח סמוך. לחובשים ולפרמדיקים שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה. החשוד ברצח מזעזע הוא בעלה לשעבר של האשה.

חברתה לעבודה של הנרצחת סיפרו כי "לפני שבועיים בעלה נתן לה גט. הם היו נשואים עשר שנים בלי ילדים. היא שמחה בגט – אבל מאז היא רק פחדה וסיפרה שהיא מפחדת שהוא ירצח אותה". הגרוש הטרי של האישה, החשוד ברצח, מוכר במחלקת הרווחה, ואף קיבל חוות דעת מפסיכיאטר, שקבע כי הוא לא מסוכן לבני אדם. עם זאת שכנים מספרים כי כולם בסביבה ידעו שמדובר באדם חולה בנפשו. .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך