ניצחון בחמישי על הרצליה ואשדוד בגמר סל

ניצחון בחמישי (18.10, "היכל הקריה") על בנות הרצליה ומכבי בן אשדוד, אלופת המדינה תעלה לסדרת הגמר סל. היא תחכה לרמת חן או חולון שישחקו בכל מקרה משחק אחד נוסף בניהן.
זכייה בצלחת

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים רוצה הערב, חמישי (18.10, "היכל הקריה"), במשחק מול בנות הרצליה, לגמור את סיפור סדרת חצי הגמר ולעלות לסדרת הגמר סל. לשם כך זקוקה אשדוד לעוד ניצחון אחד ובכך היא תעלה בצורה חלקה עם 0:3 בסדרה.

אם היא אכן תעשה זאת וסיכויים נראים מאוד גבוהים לכך, היא תאלץ לחכות לפחות עוד משחק אחד. אשדוד תחכה לתוצאת סדרת חצי הגמר סל השני, בין מכבי רמת חן לבין אליצור חולון. התוצאה כרגע היא 1:1. גם אם רמת חן תנצח היא תצטרך לשחק מול חולון בחוץ ולנצח שוב.

כל הבנות יעמדו לרשותו של המאמן עדן ענבר ושל עוזרו יאיר מור יוסף. גם רוני בן נון שנפגעה במשחק הביתי הוקדם מול הרצליה, הובהלה לבית חולים ושם תפרו את מצחה, תהיה כשירה למשחק הזה.

אגב במכבי בן אשדוד לאחר שלא הגיעו לשלבים הגבוהים באירופה והפסידו את גביע המדינה, בו החזיקו, האליפות היא המטרה האחרונה והתואר היחיד שנותר לה העונה ועל זה אין כל כוונה לוותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך