בן שמעון לשחקנים: "חשוב לשחק עבור הקבוצה".

רן בן שמעון, מאמנה של מ.ס אשדוד ערך אסיפת קבוצה לקראת המשחק בשני מול אשקלון (20.30), בחוץ. בן שמעון דיבר על המחויבות של כולם לקבוצה. הוא נתן כדוגמא את שחקני הנבחרת שדיברו בתקשורת במקום לחשוב על הנבחרת כולה. שחקנים בקבוצה: "האווירה באימונים נהדרת".
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

במ.ס אשדוד מתכוננים לקראת המשחק החשוב מול אשקלון ביום שני (20.30), באשקלון. בקבוצה יודעים כי ניצחון ישאיר את הקבוצה באופן מעשי בליגה לעונה נוספת. שחקן בקובצה אמר כי :"נקווה ביום שני לגמור עם זה. אשקלון קבוצה קשה, במיוחד בבית ועושים לה כבוד. אבל הכל אפשרי". אגב שחקן אחר אמר: "האווירה באימונים נהדרת".

המאמן רן בן שמעון אמר באסיפת הקבוצה שערך : "הכי חשוב היא מהחויבות לקבוצה. כולם צריכים לשים את טובת הקבוצה לפניהם". בן שמעון נתן את הדוגמא של שחקנים בנבחרת כמו תומר חמד ואריאל הרוש, שלא שיחקו ויצאו לתקשורת לדבר על הבנחרת, במקום לדאוג לה כקבוצה".

כמו שזה נרעאה, הקבוצה תשחק עם 3 בלמים, כשחאתם עבדל חמיד, מיקי סירושטיין וניר ברדע, הם ייאשו את ההגנה. בקבוצה התרלגו לסגנון המשחק הזה, שבן שמעון הכניס מאז הגעתו. סגנון שצלח מול קבוצות הצמרת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך