דורון לאמב מתרחק ממכבי אשדוד/באר טוביה שמחפשת כבר זר אחר

במכבי אשדוד/באר טוביה, רצו מאוד את דורון לאמב ששיחק במכללת קוניטקט בקבוצה. אבל קבוצתו של השחקן ב-D ליג, אינה מוכנה לשחררו. בקבוצה כבר מחפשים שחקן אחר. טפירו: "ננסה להלחם על הפלייאוף".

במכבי אשדוד/באר טוביה התאכזבו לשמוע כי ככל הנראה דורון לאמב, שאותו מאוד רוצו בקבוצהף מתרחק וכנראה לא יגיע. בקבוצה כבר מחפשים זר אחר, שאולי יגיע בתוך ימים ספורים.

דורון לאמב, 25, 1.93 מ',  הוא שחקן שזכה באליפות המכללות עם קאנטקי באליפות המכללות ונבחר במקום ה-42 בדראפט ע"י מילווקי באקס. המדובר בשחקן שצפו לו עתיד, אבל איכשהו הגיע ל-"d ליג", ליגת הפיתוח של האנ. בי.איי. הקבוצת ב-D ליג, לא מוכנה לשחררו מיד כי הליגה שלו מסתיימת רק בעןוד שבוע ובאשדוד רוצים שחקן עכשיו. ככזור פרסטון נואלס גמר את העונה ובקבוצה לא יחכו יותר מידי זמן בגלל מצבה בטבלה שהשתפר מאוד לאחרונה ופתח אופציה להגיע לפלייאוף העליון.

המאמן מאיר טיפרו שמרוצה ממצבה של קהבוצה לאחרונה, 4 ניצחונות מ-5 משחקים, התייחס לכך ואמר: "ננסה לאסוף כמה שיותר ניצחונות במחזורים הנותרים ואם תהיה אופציה, אז כמובן שנילחם על הפלייאוף, כרגע המטרה היא להמשיך להשתפר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך