"סיוט מטורף התינוקות צרחו במשך שעות" – אחרי 24 שעות חזר החשמל למשפחות מאשדוד

הקושי הגדול שחוו 70 המשפחות מהרובע החרדי באשדוד הגיעה לסיומו לאחר שהתערבותם של חברי כנסת גרם לחברת החשמל להחזיר את זרם החשמל לבתים
"סיוט מטורף התינוקות צרחו במשך שעות" - אחרי 24 שעות חזר החשמל למשפחות מאשדוד
צילום: אתר חברת חשמל

אמש פרסמנו כי למעלה מ- 70 משפחות המתגוררים בחמישה בניינים נותקו במפתיע מהחשמל בטענה כי חוטי חשמל פזורים שלא כחוק מעל גג הבניינים, בשיחה עם 'אשדוד אונליין' מספרים הדיירים על הקושי הגדול שעבר עליהם במשך 24 שעות, עד שהתערבותם של חברי כנסת גרמה לחברת החשמל להחזיר הבוקר את הזרם לביתם של האנשים הללו, "זה היה סיוט ממושך, שעות בלי חשמל, צרחות מכל בית, היו כאן אנשים שלא היה להם לאן ללכת, זה פשוט מטורף, לא יודע איך נתנו לכזה מצב לקרות, יממה שלמה בלי חשמל בבתים שיש בהם חולים ותינוקות, זה פשוט הזוי".

כזכור, 70 משפחות מהרובע החרדי ללא חשמל בביתם כלל, זאת לאחר שחברת החשמל ניתקה את זרם אספקת החשמל לחמישה בנינים ברובע החרדי, הנמצאים ברחובות, הורקנוס, שמאי, האמוראים והתנאים בעיר בטענה כי במקום ישנם כבלים של גנרטורים המשמשים את התושבים בשבת ופרוסים על גגות הבניינים.

האתר החרדי 'בחדרי חרדים' מפרסם כי תושבי הבניין ששוחחו עם חברת החשמל אמרו כי אלה אמרו להם כי "מדובר בהוראה של מנהל מחוז דרום בן ציון מיכאלי.

העילה לניתוק לפי חברת החשמל: "החוטים הפרוסים על הגגות משמשים כמפגע בטיחותי". למרות הסברי התושבים החרדים כי מדובר בכבלים של גנרטור לשבת, וכפי שמקובל בכל הארץ, בחברת החשמל התעקשו לחבר את החשמל מחדש ועד לרגע זה מאות תושבים מצויים ללא חשמל.

בנוסף, התושבים ניסו להבין מדוע חברת החשמל ניתקה את החשמל לחמישה בנינים ללא התראה מוקדמת, בתגובה נאמר להם כי "הייתה בעבר הרחוק התראה. כמו"כ, על מפגע בטיחותי לא צריך לשלוח התראה, ניתן לבוא במידי ולנתק את החשמל".

אמש פנינו לחברת החשמל במטרה לקבל את תגובתם וזו טרם התקבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך