נובמבר 27, 2020
קצרים

לומדים מתל אביב על שיפור חוויית הלקוח

צוות המנהלים של אגף הגביה יצא ביום חמישי לביקור גומלין בעיריית תל אביב. המפגש הקודם היה באשדוד, בדצמבר 2016, כאשר אגף הגביה שלנו אירח את הצוות הניהולי של אגף הגבייה תל אביב. הנושא: שיפור השירות לתושב. מנהלת הגביה באשדוד: "היה ביקור מפרה. חלק ממה שראינו כבר מיושם וחלק ניישם".

לומדים מתל אביב על שיפור חוויית הלקוח

משלחת של תשעה מנהלים באגף הגביה, בניהולה של גב' מזל אבוטבול, יצאה ביום חמישי לביקור גומלין באגף הגביה של עיריית תל אביב כדי לצפות במערך הגביה התל אביבי וללמוד כיצד עיר גדולה מתמודדת עם נושאים הקשורים בשיפור השירות. קודם למפגש התקבלה המשלחת האשדודית באגף הגביה של עיריית תל אביב, ערכה סיור מודרך במשרדי האגף ובפונקציות התפקודיות של האגף, ולאחר מכן נפגשו עם מנהל הגבייה מר גל פרויקט ושמעה ממנו על פעילות האגף שהוא עומד בראשו.

הנושא שעמד על הפרק עסק בתושב כלקוח ובשיפור השירות. "מר גל דיבר על שיפור חווית הלקוח והצורך במאגר מידע אחיד המאפשר הידוק הקשר עם התושב וטיפול ממוקד בפנייתו" אומרת אבוטבול ומציינת כי בתל אביב לא מעסיקים חברת גבייה אלא פועלים בעצמם באכיפה מנהלית. היא אומרת כי  מהביקור הנ"ל היא למדה כמה דברים אותם יישמו צוות המנהלים באגף הגביה, שעניינם שיפור חוויית הלקוח, זימון תור באמצעות אתר האינטרנט ולהרחיב את השירות המקוון. "אנו עובדים על זה אך היישום המלא יהיה כשנעבור לבניין האגף החדש" היא מסכמת.

חילופי ידע וביקורים הדדיים מתקיימים כל העת בין רשויות. כך ביקרו כאן בעבר מעיריית רמלה, לוד, באר שבע, עכו ואשקלון וכמובן מעיריית תל אביב. ביקור הגומלין הוא חלק מתכנית הלמידה וההפריה ההדדית. הביקורים הבאים אמורים להיות בראשון לציון ובבאר שבע. "התורה לא נמצאת רק אצלנו ומכל אחד ניתן ללמוד" אומרת אבוטבול ומסבירה מדוע חשוב שיתקיימו חילופי משלחות וביקורים הדדיים. "החלטתי לארגן מדי פעם סיור ברשויות אחרות" היא אומרת ומציינת כי "לגבי תל אביב, הם ביקשו לבקר אצלנו בדצמבר ומאוד התרשמו מהנתונים ומכל העשייה ואף ראו לנכון לאמץ את השירות הניתן אצלנו באישורי טאבו (המסלול הירוק והאדום)".

אשדוד הציגה בביקור הקודם את מערך הגביה המקומי תוך הבלטת החוזקות אותם ביקשו התל אביבים ללמוד. אבוטבול הסבירה אז כי הפעולות ששיפרו את אחוזי הגביה באשדוד נגעו בפעולות טרום אכיפתיות, בפעולות להעמקת הגביה באמצעות אכיפה ובשיפורים הקשורים בתכנות וטכנולוגיות. כמו כן היא עמדה על שיתוף העובדים והגברת המחויבות לביצוע המשימות ומאידך תגמול ומתן תמריצים. מאידך, בביקור בתל אביב, למדו האשדודים על ההשקעות שעשתה תל אביב בפיתוח מערכת גביה בהיקף 150 מש"ח, בניית מאגר מידע ושיגור מסרים ממוקדים.

ולסיכום "ביקור הגומלין היה מושלם, מעניין ומפרה. בודאי שהיה מה ללמוד אך בשל עוצמתה של תל אביב והיכולת שלה להקצות משאבי הון גדולים, אנחנו צריכים להיות יותר יצירתיים. אחרי הכל דווקא המצוקות מולידות מהפכות".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

כתבות שאולי יעניינו אותך

מצוינות בקרב  תלמידי היסודי

צוות האתר

עדכון חשוב לבעלי כלבים באשדוד

צוות האתר

פועל בניין ששבר הקרסול תובע כמיליון ₪ מהקבלן וחברת כוח האדם

צוות האתר