בחרו את האומנים שיופיעו באשדוד

יוזמה חדשה עבור תושבי אשדוד הצעירים - סקר אינטרנטי שיזמה העירייה מאפשר לבחור את הזמרים המועדפים ביותר על צעירי אשדוד (גילאי 18-40) בקליק אחד. המטרה: לשלב חלק מהאמנים שיבחרו באירועים העתידיים המופנים לצעירי העיר.

כחלק מהפעילות למען צעירי אשדוד החליטו בעירייה לנסח שאלון עבור צעירי אשדוד ולברר איתם מי הם האמנים המועדפים עליהם. חלק מהאמנים שייבחרו ישולבו באירועים השונים שמופנים לקהל הצעיר. עד כה למעלה מ-350 צעירים אשדודים הצביעו לסקר, והיוזמים מקווים שמאות נוספים ישתתפו ויצביעו ל-5 האמנים האהובים עליהם ביותר.

להצבעה בסקר לחצו כאן.

השאלון בא בעקבות כוונת עיריית אשדוד, מרכז כיוונים לצעירים ואגף האירועים בעירייה להבין טוב יותר את העדפות הצעירים וגם להשתמש בתשובות שיתקבלו לאירועים עתידיים, ביניהם אירועי קיץ לצעירים. ביו אירועי הקיץ שהתקיימו בשנים האחרונות וכללו הופעות לצעירים ניתן למנות את פסטיבל הבירה, חלון לים התיכון, חמישי ברחבת המשכן ועוד.

יוזמה זו מצטרפת לשורה של פעולות למען הצעירים בחיי הלילה והתרבות בעיר, והן צפויות להתרחב לתחומים נוספים אשר משפיעים על חיילים, סטודנטים ועל הזוגות הצעירים באשדוד.

"מטרת השאלון היא להבין את העדפות המוזיקה של צעירי אשדוד לטובת האירועים העתידיים לקהל הצעיר", מציין יועץ ראש העיר נאור ביטון. "כחלק מתפיסת שיתוף ציבור הצעירים, החלטנו יחד עם מנהלת אגף האירועים איריס נפתלי לברר את העדפות הצעירים, וכעת כל תושב צעיר יכול לבחור 5 אמנים מועדפים בשאלון אינטרנטי קצר". לדבריו, ברשימת האמנים שולבו מספר זמרים אשדודים מקומיים שיוכלו גם הם להיבחר ע"י התושבים.

אתי לוגסי, מנהלת מרכז "כיוונים" מוסיפה: "מרכז הצעירים כיוונים מוביל דרך חדשה של שיתוף צעירים, כחלק מעיר חכמה, וכמו בכל תחום חשוב לנו לשמוע גם בצד האמנותי מה הצעירים רוצים".

להצבעה בסקר לחצו כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך