מכבי אשדוד/באר טוביה במו"מ עם דורון לאמב

מכבי אשדוד/באר טוביה, במגעים עם דורון לאמב (25, 1.93), ששיחק במכללת קאנטקי וזכה עימה באליפות המכללות ונבחר במקום ה-42 בדראפט ע"י מילווקי באקס. לא ברורים כרגע הסיכויים שיגיע. בקבוצה מחפשים מחליף לנואלס, שכנראה גמר את העונה, מתוך תקווה להגיע לפלייאוף העליון.

מכבי אשדוד/באר טוביה, מחפשת מחליף לפרסטון נואלס, שכמו שזה נראה סיים את העונה, בגלל בעיה בשורש כף היד, שתאלץ אותו לעבור ניתוח. הקבוצה כבר מאתרת מועמדים אפשריים.

אחד כזה, שהקבוצה נכנסה איתו למו"מ הוא דורון לאמב, 25, 1.93 מ', שזכה באליפות המכללות עם קאנטקי באליפות המכללות ונבחר במקום ה-42 בדראפט ע"י מילווקי באקס. המדובר בשחקן שצפו לו עתיד, אבל איכשהו הגיע ל-"d ליג", ליגת הפיתוח של האנ. בי.איי. באשדוד מחכים לתשובתו ולא ברור מה הסיכויים שיגיע, למרות שההצעה הועברה.

בקבוצה מאמינים כי ניתן להגיע לפלייאוף העליון. אשדוד עם 4 ניצחנות ב-5 משחקים, התרחקה מהמקום האחרון שם נמצאת קרית-גת והיא תישאר בליגה. אבל בקבוצה החליטו ללכת "על כל הקופה" ולא להישאר עם 3 זרים בלבד. לכן מחפשים שחקן במקום נואלס. נותרו אומנם 9 מחזורים, אבל מועד ההעברות עומד להסתיים בליגה בכדורסל ולכן הקבוצה תתחזק כבר בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך