לוחמי מג"ב וצוות השיטור העירוני פשטו על אתרי הבניה ועצרו חמישה שבחי"ם

פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים נערכה הבוקר ברחבי העיר אשדוד. שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני יחד עם לוחמי מג"ב פשטו על אתרי בניה ובדקו עשרות פועלים. במהלך הפעילות אותרו חמישה שוהים בלתי חוקיים ואלו הועברו לחקירת המשטרה
לוחמי מג"ב וצוות השיטור העירוני פשטו על אתרי הבניה ועצרו חמישה שבחי"ם

משטרת ישראל על יחידותיה בשיתוף פקחי הרשות המקומית (יחידת השיטור העירוני) ולוחמי מג"ב, ממשיכים כל העת בפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים של אלו כחלק ממאבק מתמשך בתופעת השב״ח.

החל משעות הבוקר ערכו שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד יחד עם לוחמי מג"ב פעילות שכזאת במהלכה נבדקו עשרות פועלים שאותרו באזור התעשייה ובאתרי בניה (תמ"א 38) ברובעים ב׳ ו- ח׳ בעיר. מרביתם של הנבדקים הציגו אישורי שהייה כחוק, לעומתם אותרו ועיכבו לחקירה 5 חשודים ללא אישורי שהייה בתחומי מדינת ישראל ואלו הועברו לחקירה במשטרה.

מהמשטרה נמסר כי הפעילות כנגד תופעת השוהים הבלתי חוקיים תימשך כל העת מאחר וזאת, התופעה, מהווה לא אחת פלטפורמה לאירועי פח"ע בתחומי מדינת ישראל.

צילום תמונות: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך