הספורטאית קטיה מיכלסון מאשדוד קיבלה מלגת לימודים לתואר אקדמי ממפעל הפיס

קטיה מיכלסון , החברה באיגוד אילת, בספורט הקארטה, הינה חלק מ - 34 ספורטאים מצטיינים שנבחרו לקבל השבוע מימון מלא ללימודי התואר; בתמורה למלגה יתרום כל אחד מהם 60 שעות התנדבות למען הקהילה/
הספורטאית קטיה מיכלסון מאשדוד קיבלה מלגת לימודים לתואר אקדמי ממפעל הפיס

 

מפעל הפיס העניק אתמול ביום ראשון מלגות לימודים ל- 34 ספורטאים מצטיינים החברים באחת הנבחרות הלאומיות של ישראל בסכום כולל של 1.02 מיליון שקלים. אחת מהם היא קטיה מיכסלון המתחרה מענף הקראטה.

זו השנה הרביעית ברציפות, שמפעל הפיס מוקיר ספורטאים מצטיינים ומעניק להם מלגות לימודים מתוך רצון לעודד מצוינות בחברה הישראלית ולסייע לספורטאים להמשיך ולהתקדם בתחום הספורט לצד לימודים אקדמאיים. עד כה הוענקו 72 מלגות בסכום כולל של 3.12 מיליון שקלים.

המלגות הוענקו לספורטאים מצטיינים הלומדים במוסד מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. כל מלגת לימודים בסך של 30 אלף שקלים, היא לשלוש שנות לימוד אקדמאיות לקבלת התואר.

כחלק ממדיניות הפיס, על פיה מקבלי המלגות "מעבירים את זה הלאה" ותורמים לקהילה, הספורטאים התחייבו להשתלב בפעילות חברתית וקהילתית  בת  60 שעות התנדבות בשנה בענפי הספורט אליו הם שייכים או במקומות שונים בדגש על חונכות.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך