שערוריה: כ- 500 איש בהם תינוקות וילדים נותקו מזרם החשמל כבר שעות ארוכות

שעות ארוכות שמשפחות שלמות ברובע החרדי באשדוד נמצאות ללא חשמל, כאשר אלה נותקו בטענה כי על גגם פזורים חוטים באופן בעייתי, אך התושבים מתעקשים כי בדקו זאת ואין שום בעיה או עילה לנתקם מהחשמל

את הבוקר החלו 70 משפחות מהרובע החרדי ללא חשמל בביתם כלל, זאת לאחר שחברת החשמל ניתקה את זרם אספקת החשמל לחמישה בנינים ברובע החרדי, הנמצאים ברחובות, הורקנוס, שמאי, האמוראים והתנאים בעיר בטענה כי במקום ישנם כבלים של גנרטורים המשמשים את התושבים בשבת ופרוסים על גגות הבניינים.

האתר החרדי 'בחדרי חרדים' מפרסם כי תושבי הבניין ששוחחו עם חברת החשמל אמרו כי אלה אמרו להם כי "מדובר בהוראה של מנהל מחוז דרום בן ציון מיכאלי. העילה לניתוק לפי חברת החשמל: "החוטים הפרוסים על הגגות משמשים כמפגע בטיחותי". למרות הסברי התושבים החרדים כי מדובר בכבלים של גנרטור לשבת, וכפי שמקובל בכל הארץ, בחברת החשמל התעקשו לחבר את החשמל מחדש ועד לרגע זה מאות תושבים מצויים ללא חשמל.

בנוסף, התושבים ניסו להבין מדוע חברת החשמל ניתקה את החשמל לחמישה בנינים ללא התראה מוקדמת, בתגובה נאמר להם כי "הייתה בעבר הרחוק התראה. כמו"כ, על מפגע בטיחותי לא צריך לשלוח התראה, ניתן לבוא במיידי ולנתק את החשמל".

תושב אחד הבניינים אומר בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי "מדובר בשערוריה הזויה ביותר, מאות ילדים ללא חשמל, והכל בגלל אי הבנה של חברת החשמל", לטענתו, "עד עתה לא ניתן להשיג את האיש שנתן את ההוראה החמורה לנתק את החשמל מחמשת הבניינים. מנהל האיזור מיכאלי שלדברי הנציג בחברת החשמל, נמצא בפגישות בת"א".

תגובת חברת החשמל טרם התקבלה, והיא תפורסם לכשתתקבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך