"בשבילי תמיד תהיה מספר אחד"

איתי זילפה מאמן השוערים של מ.ס אשדוד, שאימן בעבר גם את אופיר מרציאנו, הביע בו תמיכה בדף הפסיבוק שלו. זילפה כתב: "בשבילי תמיד תהיה מספר אחד". אשדוד נערכת לקראת המשחק החשוב מול אשקלון בשני. ייתכן כי המאמן רן בן שמעון יפתח עם 3 בלמים, לאחר חזרתו של סירושטיין ממחלה.
מרציאנו
מרציאנו.

אופיר מרציאנו, שוערה של נבחרת ישראל והיברניאן הסקוטית ממשיך לקבת תמיכה בעקבות המשחק מול ספרד. לאחר שרעייתו שלי רגב, יצאה בפוסט ביוקרת על התקשורת, הגיע התור של מאמן השוערים של מ.ס אשדוד, איתי זילפה שהעלה בדף הפייסבוק שלו תמונה של מרציאנו בעת שהיה במ.ס אשדוד והוסיף את הכיתוב : בשיבלי תמיד תהיה מספר אחד".

זילפה היה מאמנו של מרציאנו עת שיקח במ.ס אשדוד והוא בקשר איתו מאז. השניים משוחחים על בסיס קבוע ולזילפה היה חשוב להביע את התמיכה בשוער, שלא פעם הציל את מ.ס אשדוד מספיגה וגם את הנבחרת. אגב מי שהוסיפה לו לייק ולב גדול הייתה…שלי רגב רעייתו של מרצאינו.

בנושא אחר, אשדוד נערכת לקראת המשחק החשוב מול אשקלון ביום שני בחוץ. השחקנים שקיבלו חופש בסופ"ש חזרו לאימונים מלאים. כמו שזה נראה ייתכן מאוד כי המאמן רן בן שמעון יפתח עם שלושה בלמים, לא מעט גם בגלל חזתרו של מיקי סירושטיין. אגב בן שמעון מעדיף את השיטה הזו, שבה צברה הקבוצה נקודות בתקופתו כמאמן גם מול קבוצות צמרת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך