הצגות ופעילויות לילדים בימי חופשת הפסח – הכניסה חינם!

הצגות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה במהלך חופשת הפסח בקניון עופר לב אשדוד - הכניסה חופשית.

קניון עופר לב אשדוד, יקיים גם בחופשת הפסח הצגות ופעיליויות לילדים ולכל המשפחה.

בתוכנית:
ביום שני, 3.4 – בשעה 17:30 – ההצגה הנסיכה והצפרדע לפי סיפור הילדים המפורסם.
בהצגה: לאחר שכושף הנסיך על ידי המכשפה,  הפך לצפרדע ירקרק ומכוער. כעת משימתו היא לזכות בלבה של הנסיכה היפיפייה, רק כך יוכל לשוב להיות נסיך הדור ויפה תואר. עיבוד מקורי ומתוחכם לקלאסיקה המוכרת!

ביום רביעי, 12 באפריל חוה"מ פסח:
בשעות 11:00 – 13:00 תתקיים סדנת יצירה.
בשעה 17:30 המופע של דנית והשלופים: מופע חינוכי המדבר על התמודדות הילדים עם רגשותיהם- כעס, פחד ושמחה. דנית היא ילדה מתוקה מלאה ברגשות. בכל פעם שהיא כועסת, פוחדת או שמחה-  תלתליה משתוללים ומיד חבריה קופצים. החברים השובבים של דנית הם למעשההרגשות שלה. הצטרפו למסע משותף יחד עם דנית וחבריה הרגשות וגלו כיצד דנית מצליחה להתמודד עם הבעיות על אף הרגש והדחף.   מופע סוחף ומרתק המלמד את הילדים כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר עם כל כעס, פחד או רגש אחר. מופע המשלב שחקנית + 3 בובות ורקדניות.

ביום חמישי 13 באפריל חוה"מ פסח:
בשעה 11:00-13:00 – סדנת יצירה.
בשעה 17:30 המופע ספורטולי – חוויה של למידה על כושר גופני ותזונה בריאה ונכונה לילדים.
במופע: יחד עם ספורטולי ונאור החמור, נשאל, נחקור ונגלה כמה חשוב לבחור בחיים בריאים. זהו מופע מקורי עשיר בתוכן, קצב, תנועה ושירים ה מבוסס על 'ספורטולי'  סידרת הטלוויזיה לילדים.  זהו עולם של חברות ושל שמחה, עולם של כושר גופני ותזונה נכונה. הילדים יגלו כמה השילוב של ספורט עם אוכל בריא, הוא כיפי.  המופע עם 2 שחקנים + רקדניות.

כמידי חודש, בכל יום שני בשעה 11:00-11:45 מתקיימת פעילות פעלטון פלוס פעילות מוסיקלית  בשילוב תנועה לגיל הרך . מגיל חצי שנה ומעלה.  הפעילות מתקיימת במתחם הפעלטון בקומה 1 הכניסה חופשית. (החודש לא יתקיימו פעילויות בימי  שני:  ב – 17 באפריל יום שביעי של פסח, וב – 24 באפריל יום הזיכרון לשואה ולגבורה).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך