היום בית הדין יכריע במלחמת הוועדים של נמל אשדוד

לאחר שבשבוע שעבר התרחשה ההשבתה המפתיעה של עובדי הנמלים ובעקבות חידוש המו"מ הם חזרו לעבוד, היום יצטרך בית הדין להכריע בנושא ההתאגדות של ההסתדרות הלאומית והחדשה, ובכך לשים סוף לסאגה הארוכה בין ההסתדרות החדשה להסתדרות הלאומית
נמל אשדוד - צילום: אוהד צויק

קרב האיתנים על איגוד עובדי נמל אשדוד יגיע היום לסיומו. כזכור, ההסתדרות החדשה טענה אמש כי בידיה רוב חוסם בקרב עובדי הנמל הגדול במדינה, דבר המותיר, לטענתה, את היותה הארגון היציג בנמל. למרות הדברים, בהסתדרות הלאומית, שבה החלו בשבוע שעבר במהלך מתוקשר של איסוף חתימות לצורך החלפת הייצוג בארגון, טענו בתוקף אחרת. זאת מעבר להתפטרותו של אחד מראשי הועד, דבר שפעל נגד ההסתדרות הכללית.

אך כאמור, היום צפוי בית הדין להכריע בסוגיה הסבוכה הזו ולהחליט תחת איגוד של מי יהיו עובדי נמל אשדוד.

בהסתדרות הכללית ציינו אז בתחילתו של המאבק כי "מבדיקה שנערכה עלה במפורש כי להסתדרות הכללית רוב חוסם בין עובדי הנמל. לפיכך בכל מקרה ההסתדרות הכללית היא הארגון היציג בנמל אשדוד". עוד נמסר בתגובה כי "אנו מחויבים לעובדי הנמל ולביטחונם התעסוקתי. נפעל עד אשר נביא את התוצאה הטובה ביותר לעובדים, שהם חלק מבשרה של ההסתדרות הכללית זה כ־50 שנים. נפעל בנחישות ובאחריות כמקשה אחת עם כל עובדי הנמל".

חנן שלאין, דובר ההסתדרות הלאומית, מסר בזמנו כי מדובר ב"קרב מאסף של הכללית בנמל אשדוד. עובדי הנמל ממשיכים לחתום במרץ להסתדרות הלאומית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך