עם הפסד חמישי ברציפות לפלייאוף העליון

למרות ההפסד החמישי ברציפות, הפעם 29:26 לרמה"ש, עלתה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לפלייאוף העליון. אשדוד ניצלה את העובדה שיריבותיה לא ניצחו. במחזור הבא, האחרון בליגה הסדירה, היא תשחק מול חולון השביעית בחוץ, כנראה במאבק ישיר על המקום השישי.
עם הפסד חמישי ברציפות לפלייאוף העליון

עוד עלייה כזו לפלייאוף העליון ואבדנו.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הפסידה את הפסדה החמישי ברציפות|!! הפעם בבית מול רמת השרון החזקה 29-26 ולמרות זאת היא עלתה לפלייאוף העליון.

אשדוד ניצלה את העובדה שיריבותיה למקום על הפלייאוף הפסידו ובמיוחד אמורים הדברים לגבי עירוני רחובות, מהמקום התשיעי, שנוצחה על ידי מכבי ראשל"צ 34:38 , מה שאפשר לאשדוד להבטיח, מחזור אחד לסיום העונה את מקומה בפלייאוף העליון. אגב במחזור הבא תצא אשדוד למשחק מול חולון השביעית, בקרב ישיר על המקום השישי והחשוב.

במשחק עצמו, רמת השרון החזקה מהצמרת, השלישית בטבלה, שלטה ברוב דקות המשחק עם יכולת התקפית מצוינת והיא אפילו הובילה ביתרון שיא הגיע של 7 שערים לאחר 40 דקות. שחקני הפועל אשדוד לא ויתרו על המשחק ויכולת טובה של דודר עם 4 שערים מהירים צמצמו את הפער עד לנקודה 5 דקות לסיום. אבל דווקא אז רמת השרון ידעה לעצור את המומנטום של אשדוד עם הגנה חזקה ושערים מהירים עד לניצחון 29-26.

לאשדוד: טיאומיר דודר – 7 שערים, קריבוקאפיץ – 5 שערים, עמרי קושמרו, בר מסורי וישראל ביטרמן 3 שערים כ״א, ברק עמר ומיכאל גרברניק  2 שערים כ״א, יוסי ביטרמן  שער אחד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך