הרוגה ופצוע קשה בתאונה קשה בין משאית לרכב בכניסה לאשדוד

תאונה קטלנית: אשה כבת 80 נהרגה, וגבר נפצע קשה בתאונה שהתרחשה בכניסה לאשדוד
פצועה אנוש בתאונה קשה בין משאית לרכב בכניסה לאשדוד

עדכון: צוותי ההצלה שהגיעו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותה של הפצועת אנוש, אישה כבת 80 אשר ישבה ליד הנהג בקדמת הרכב. בנוסף הובהל לבית החולים נהג הרכב, גבר בן 70 שסובל מפגיעה רב מערכתית.

פראמדיק מד"א יקי אטרקצי שהגיע ךזירת התאונה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב פרטי מעוך לאחר שהתנגש בחלקה האחורי של משאית. ברכב נלכדו גבר ואשה כבני 80. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו להם טיפול רפואי ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. תוך כדי טיפול רפואי פינינו לבית חולים גבר כבן 80 בהכרה, כשהוא סובל מחבלות בחזה ובבטן ומצבו מוגדר קשה."

אברהם פורגס חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית. נהג הרכב הפרטי כבן 70 סובל מפגיעה רב מערכתית. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותה של הגברת אף היא כבת 70 שישבה לצדו של הנהג בקדמת הרכב".

דובר מד"א , זכי הלר : בשעה 11:13 נמסר למד"א מרחב לכיש על תאונה קשה בין רכב פרטי למשאית בכביש 4 סמוך למחלף עד הלום לכיוון צפון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 2 נפגעים בהם : 1 אשה במצב אנוש ופצוע נוסף גבר כבן 70 במצב קשה. עדכון בהמשך.

דיווח ראשוני -מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף לכיש מטפלים כעת בזירת תאונת דרכים קשה שארעה בכביש 4 סמוך לגן יבנה.
פרטים נוספים בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך