מחריד: אב שבא לאסוף את בתו התינוקת מהמעון מצא אותה בכביש

מחדל חמור התרחש היום באחד מהגנים באשדוד, לאחר שפעוטה בת שנתיים נמצאה על הכביש באמצע היום
מחריד: אב שבא לאסוף את בתו התינוקת מהמעון מצא אותה בכביש

סיפור מוזר ומחריד התרחש בגן באשדוד, שמואל אילון, אביה של תאיר בת השנתיים מאשדוד, נדהם למצוא את בתו עומדת על כביש סמוך לגן הילדים כשהגיע אתמול (רביעי) לאסוף אותה מהגן, כך מפרסם היום אלמוג בוקר בערוץ 10.

שמואל, אביה של הילדה מתאר "באתי בצהריים לקחת את הילדה מהגן ופתאום אני רואה אותה באמצע הכביש, כמעט דרסתי את הילדה שלי. יצאתי מהר מהרכב, לקחתי את הילדה ונכנסתי לגן – הגננת הייתה מאוד מבוהלת, היא אמרה לי 'לא שמתי לב שהדלת נשארה פתוחה'".

על פי הטענות של ההורים לערוץ 10 מחוץ לגן הפרטי נמצא שומר, וגם הוא לא מנע את יציאת הילדה מהגן. "שאלתי אותו – 'לא ראית שהילדה יוצא לבד מהגן?'. הוא ענה לי 'זה לא התפקיד שלי, אני צריך לשמור שלא יגיעו מחבלים'",

בהתאם לנסיבות החמורות הללו הוריה של תאיר החליטו לא שלחו אותה לגן היום, וכעת הם מחפשים לה מסגרת חדשה.

הגננת שחשודה ע"פ ההורים ברשלנות אמרה לערוץ 10 כי משם לדבריה, האירוע התרחש בזמן שההורים הגיעו לאסוף את הילדים וככל הנראה כמה שניות של חוסר תשומת לב הובילו לכך שהפעוטה יצאה מהגן והלכה לכביש. "הצטערתי בפני ההורים", אמרה, "זה לא דבר שצריך לקרות. אני 35 שנה גננת וזה מעולם לא קרה לי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך