הסוף לסאגה: בית הלוחם יוקם באשדוד בקרוב

לאחר תקופה ארוכה של דיונים והתלבטויות הסתיימה אמש הועדה בכנסת שקיבלה החלטה כי בית הלוחם יוקם באשדוד בכפוף להיתר שיתקבל מעיריית אשדוד
הסוף לסאגה: בית הלוחם יוקם באשדוד בקרוב

הוועדה לענייני ביקורת המדינה לא מצאה כל דופי בהליך קבלת ההחלטות של ארגון נכי צה"ל באשר להקמת בית הלוחם באשדוד והודיעה כי אין כל מניעה להמשיך בתהליך.

בדיון הוצגו ממצאי הדו"ח אותו ביצעה החברה החיצונית עבור מרכז המחקר והמידע של הכנסת על מצבה הכספי של עמותת ארגון נכי צה"ל ומהם עולה כי לארגון יציבות פיננסית מספקת.

ארגון נכי צה"ל אסף חלק ניכר מתקציב בניית בית הלוחם שעומד על 132 מיליון שקל כבר נאסף או נמצא בתהליכים מתקדמים מול התורמים השונים וההערכה היא שבתוך כשלושה-ארבעה חודשים תחל הבניה הלכה למעשה. "אני רוצה להודות לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, לסגנו גבי כנפו, לסמנכלית העירייה, דינה בר אולפן וכל חברינו באשדוד אשר רואים חשיבות אדירה בהקמת בית הלוחם בעיר ומסייעים לנו לאורך כל הדרך", אמר מנכ"ל ארגון נכי צה"ל, תא"ל (מיל') חיים רונן.

עוד הוסיף כי "בית הלוחם באשדוד יהיה בית ל-7000 פצועי צה"ל ולבני משפחותיהם, מכל אזור השפלה, בית ערכי ולא פחות מכך מתקן שיקומי ייחודי ורב משמעות. אנו נפעמים ונרגשים מהתורמים הרבים, מכל רחבי העולם, אשר מבקשים לסייע לנו לבנות את בית הלוחם באשדוד ומשוכנע כי המקום יעניק השראה לכולנו".

לסיום, מתברר כי תוך מספר חודשים תחל הבנייה . מייד לאחר שיתקבל ההיתר מעיריית אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך