רוכב אופניים נפגע בתאונת פגע וברח, ויקבל 340 אלף שקל

צ', תושב אשדוד, אשר נפגע בתאונת פגע וברח ברחוב הדקל, סבל מחבלות חמורות, ובית המשפט קיבל את עמדת פרקליטיו, מה שיזכה אותו בפיצוי כספי נכבד של מאות אלפי שקלים
אופניים חשמליות

מכתב התביעה שהוגש לבית המשפט השלום בקריית גת, באמצעות משרד עורכי הדין איגור גונטמכר ומאיר הילל-טבול, עולה כי התאונה התרחשה בשעות הערב ברחוב הדקל פינת הרחוב השיטה באשדוד, עת צ' רכב על אופניים כשלפתע פגע בו רכב חולף, דבר שהביא לנפילתו מהאופניים.

נהג הרכב, אשר ככל הנראה עקב עוצמת הפגיעה הבחין בנעשה, אך הוסיף חטא על פשע, נמלט ממקום התאונה, מבלי להושיט עזרה, ומבלי להשאיר את פרטיו ובכך הותיר את התובע שרוע על הכביש, פצוע, כאוב, המום ומבולבל.

בשל מצבו הקשה, התובע לא הספיק לראות, לא כל שכן לרשום את מספר הרישוי של הרכב הפוגע. מזירת התאונה פונה התובע באמצעות אמבולנס למרכז הרפואי סורוקה, שם טופל במחלקת נוירוכירורגיה.

לאחר מאבק עיקש וממושך של משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, חרף העובדה שלא היו עדים ישירים להתרחשות אירוע תאונת דרכים, התקבלה הטענה כי מכלול נסיבות המקרה מתיישבות יותר עם המסקנה כי אכן התרחשה תאונת דרכים.

לאחר שחברת הביטוח בחנה את טענות באי כוחו של רוכב האופניים, הוחלט לפצותו בכ-340,000 שקל על עוגמת הנפש והנזקים שנגרמו לו תולדת תאונת הדרכים והימלטות הנהג הפוגע ממקום התאונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך