אשדוד חייבת ניצחון על רמה"ש בכדי להגיע לפלייאוף העליון

2 מחזורים לסיום העונה הסדירה, חייבת קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תיקו או ניצחון בכדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. אשדוד כבר עם 4 הפסדים רצופים והפסד נוסף עלול לסבך אותה במאבק על הפלייאוף. בשישי (16.00, מקיף ט'), היא תפגוש את רמה"ש בבית ותנסה לגמור את הסיפור.
לא באותה הליגה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רוצה ביום שישי (16.00, מקיף ט'), מול רמה"ש, לסיים את רצף 4 ההפסדים, שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה ולהבטיח את מקומה  בפלייאוף העליון. הפסד נוסף עלול לסבך אותה במחזור האחרון.

אשדוד ממוקמת כרגע במקום השישי והיא רחוקה 4 נקודות מהמקום ממנו לא עולים. למעשה תיקו ומעלה יספיק לה לשמור על מקום בפלייאוף העליון. אבל אשדוד לא רוצה לסיים במקום השמיני, כי אז היא תפגוש בפלייאוף את המוליכה והאלופה, מכבי ת"א ואז מדובר בסדרה כמעט אבודה מראש.

אשדוד יכולה לגמור על רמה"ש. היא אומנם נמצאת בתקופה לא טובה של 4 הפסדים כאמור, אבל בבית, אשדוד יכולה לנצח את רמה"ש השלישית, בוודאי לא להפסיד. אחרת היא תצטרך להיאבק במחזור האחרון במשחק חוץ מול חולון שגם היא נאבקת על מקום בפלייאוף העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך